|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
![]() Tights og tunika ut?Leser at det er skikkelig ut og at man ikke må finne på å gå med dette. Hva mener dere? Jeg elsker å gå i tunika og tights. Og blir å kjøpe å gå med det i år også. Hva med dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tights og tunika ut ?Jeg driter i hva som er in og hva som er ut, og går med det jeg trives i. Kommer helt klart til å bruke tights og tunika i år også.
![]() |
#3 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tights og tunika ut ?Niks, nå som jeg ikke er gravid lenger gidder jeg ikke se ut som jeg er det. Men hvis du kler det, er det vel bare å fortsette å bruke det, om det nå er "in" eller "ut"?
![]() |
#5 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tights og tunika ut ?Kle deg slik du liker å gå kledd!! Jeg har såvidt begynt å venne meg til tights og tunika, så jeg går med det så lenge jeg synes det er fint!!
![]() |
#7 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Tights og tunika ut?jeg bryr meg ikke om hva de sier er in og ut.. jeg går med det jeg trives i.. for tiden er det en mammajoggebukse og tunikaer.. knis. lekkert..
![]() |
#8 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tights og tunika ut?Neh, ser MANGE som går i det ennå jeg.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tights og tunika ut?Jeg elsker tunikaer, men liker ikke tights. Så jeg kommer til å fortsette å bruke tunika og smal bukse som før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Tights og tunika ut?tights har vært ute av mitt klesskap siden 80-tallet og slik forblir det.
![]() |
#11 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tights og tunika ut?Tights er jeg ikke komfortabel i, men elsker tunikaer - gjerne med stramme bukser under.
![]() |
#12 |
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Tights og tunika ut?Er ikke så motefiksert, går stort sett i det jeg syns er godt å ha på kroppen. Tights og tunika er ikke ute. Deilig å ha på er det også
![]() |
#13 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Tights og tunika ut?Jeg bruker det, men er litt enig i det at man kan virker gravid. Nå er jeg mer opptatt av å faktisk vise at jeg har gått ned i vekt, og vil derfor ikke kle meg som jeg er gravid eller med stor mage.
![]() |
#14 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Tights og tunika ut?Gå med akkurat det du trives med, men om du liker å følge litt med på moten kan jeg fortelle deg at tights er på vei ut ja. Tunika henger fortsatt med, men med litt andre snitt. Gjerne kortere, og søm rett over puppene. Ellers er jo lange kjoler litt i samme gate. Det er veldig trendy i sommer. Altså de som sitter etter over puppene, og går i en lang og svak A form. Helst i lette tekstiler og masse mønster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Tights og tunika ut?Jeg har gitt beng i alle år i hva som er in og hva som er ut innen klær, så jeg kommer til å gå med mine tights og tunikaer i år som i fjor som i året før der - og før eller siden blir det sikkert moderne en gang til.
![]() |
#16 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tights og tunika ut?Kommer nok til å bruke det i år også. Butikkene er fulle av de nå på denne tiden, så kan ikke være HELT ut. Jeg synes egentlig ikke det er sånn kjempefint, men veldig behagelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Tights og tunika ut?Jeg har funnet ut at jeg ikke liker beina mine i tights, så de tre-fire jeg har bruker jeg knapt. Og tunika er jeg heller ikke overbegeistra for.
![]() |
#18 |
Utålmoooodig
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Tights og tunika ut?Jeg rakk aldri å bruke noe særlig tights, men har skapet fullt av tunikaer. Er generelt sett ikke noe særlig til moteløve da, så jeg tør jammen ikke uttale meg om sommerens trender.
![]() |
#20 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tights og tunika ut?Jeg ble drukket ut i helga, og jeg stilte i tunika og tights, med lange støvletter til. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|