Sims 2-hjelp!
Snuppa på 7 har kjøpt seg Sims 2 og etter en hel kveld ved maskinen har jeg endel ting jeg lurer på.
Hun har laget en dame og en mann som bor sammen. Et lite hus ble kjøpt inn og begge to fant seg raskt jobber. Men tiden går så utrolig fort! Jeg rekker ikke noe på den lille tiden de har hver dag. Bilen til jobb henter dem 08:00 (eller gjorde, før damen fikk sparken....). De ble da vekket 06:00, sendt i dusjen, på toalettet, vaske hender og muligens rekke frokost før de måtte løpe ut til veien. Så kommer de da utslitte hjem og skal lage middag, rydde den bort, gå på toalettet, muligens lese en bok eller slappe av i sofaen før de legger seg.
Kanskje er problemet at hun lagde seg to simmer med en gang? Litt mye å holde styr på.
Hvordan får man mer mat i kjøleskapet egentlig? Skal det bestilles ett sted? Hvordan da? Må jeg kjøpe telefon eller noe først?
Går det an å flytte møbler? Ikke vri dem rundt, men fysisk flytte dem til et annet sted i huset? (Mor trodde verandaen var inne og plasserte sengen der. Foreløpig går det greit, men det kan kanskje begynne å regne?).
Finnes det en starthjelp på nettet ett sted?
Noe sier meg at dette spillet kommer til å bli mer brukt av meg enn av henne 
|