Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sørvis nå til dags ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-08, 22:53   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sørvis nå til dags ...

Vi skal ut og fly i morgen og jeg synes det er hyggelig å overraske barna med en liten leke til flyturen. Guttenes var i boks, og jeg lette etter en liten ting til Lillesøster. Jeg spør damen i lekebutikken om hun har en ide.

"Tja, jeg har ikke barn, så jeg vet ikke jeg. Du får titte litt..."

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 22:55   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sørvis nå til dags...

Ja det hørtes ut som om det var rett person på rett jobb.

God flytur.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 22:57   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lever seg skikkelig inn i jobben skjønner jeg...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 22:58   #4
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Stakkars dame, tenk å stå der dag ut og dag inn og ikke ane hva hun gjør der.

Gammel 18-03-08, 22:59   #5
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Hun burde absolutt foreslått en del for deg. Det burde ikke vært noe problem for henne. Så kunne du selv vurdert forslagene og valgt ut i fra det som passet best for lillesøster. Butikkene har jo så masse og det er vanskelig å orientere seg. Håper du fant noe.

God tur!

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:04   #6
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Gikk du i en annen butikk eller?
God tur!

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:04   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis. Er det ikke vakkert.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:05   #8
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

"Jeg kan dessverre ikke betale, jeg jobber ikke bank ser du".

Gammel 18-03-08, 23:06   #9
Hønni

Hønni sin avatar

Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Gikk du i en annen butikk eller?
God tur!

Klarte meg selv.

Fnatten:

Gammel 18-03-08, 23:07   #10
Elias
Superaktiv

Elias sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Hehe. Dårlig service ja.

Det der blir nesten som å gå i en jernvarebutikk og spørre etter skruer, og ekspeditøren sier:
"Nei skruer vet jeg lite om, for jeg har mistet alle mine !"

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:07   #11
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

"Jeg kan ikke anbefale en kiste, jeg har nemlig ikke prøvd dem selv"

Gammel 18-03-08, 23:08   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet vel ikke hvilken fødestilling du bør prøve, jeg har ikke barn.

:jordmor:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:10   #13
Elias
Superaktiv

Elias sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

"Jeg kan ikke anbefale en kiste, jeg har nemlig ikke prøvd dem selv"

hehe....
Eller den tidligere rusmisbrukeren som har fått seg jobb et sted der de selger beleggingsstein.
"Nei, det har jeg ikke peiling på. Jeg er ike lenger stein!"

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:11   #14
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Og politiet kan ikke arrestere folk før de har gjort noe ille og blitt arrestert selv.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:14   #15
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elias, her.

hehe....
Eller den tidligere rusmisbrukeren som har fått seg jobb et sted der de selger beleggingsstein.
"Nei, det har jeg ikke peiling på. Jeg er ike lenger stein!"

Aner meg at dette kan bli en noe ala "Alle barna vitser"-tråden.

:følger spent med utover natten:

Gammel 18-03-08, 23:16   #16
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg følger ikkje spent med, for lufta gjekk raskt ut av ballongen.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:17   #17
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Glad jeg har nattevakt i natt

Gammel 18-03-08, 23:40   #18
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Jeg vet da vel ikke hva som feiler deg. Jeg er frisk jeg, skjønner du."

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:41   #19
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Standard

"Dette får dere ordne opp i selv, jeg har aldri vært i slosskamp jeg."

Gammel 18-03-08, 23:53   #20
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

.............

"Tja, jeg har ikke barn, så jeg vet ikke jeg. Du får titte litt..."

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.