Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skriver du dagbok?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-08, 19:20   #1
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Skriver du dagbok?

Det gjør jeg, men som regel er det ikke særlig spennende ting jeg skriver om. Av og til kommer det imidlertid noen godbiter som sikkert er svært interessant for andre å lese. Jeg stoler på mannen min, og har ikke noe å skjule for han, men så kom jeg til å tenke på at barna etterhvert lærer seg å lese. Hva gjør jeg da med alle dagbøkene jeg har skrevet? Jeg vil ikke kaste/brenne/makulere dem. Hvis jeg skal legge de i en bankboks vil de ta altfor mye plass.

Andre som har tenkt på hva de skal gjøre med sensitiv informasjon om seg selv når barna er blitt så store at de kan ønske å lese den? Hvor oppbevarer dere dagbøkene deres?

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 19:22   #2
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skriver du dagbok?

Jeg skriver ikke dagbok nå, men har skrevet endel tidligere. Jeg har alltid pleid å brenne i frykt for at andre skulle lese det som for meg var svært personlig.

Jeg skriver mye dikt og historier inne på dataen som jeg lagrer på en minnepenn. Men ingen dagbokskriving de siste årene.

Gammel 21-03-08, 19:26   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skrev dagbok i noen år, men har brent alle. Jeg likte ikke tanken på at noen skulle lese dem om jeg skulle falle fra. (Jeg har hatt barn som kan lese i 17 år..)

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 19:31   #4
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

skriver ikke dagbok. Har vel så vidt begynt noen ganger sånn i ungdomsskolealder, men aldri mer enn et par uker før jeg gikk lei

Må vel være mulig å "gjemme" de for ungene? Eller har du veldig nysgjerrige barn, som finner alt som gjemmes?....

Gammel 21-03-08, 19:35   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har begynt igjen nå. (Ja, dagbok og to blogger. Jeg er en skrivejunkie.)

Har opplevd et par ganger at dagbøkene mine har blitt lest, og det gjør vondt langt inn i sjela. Den jeg har nå har jeg alltid med meg, og skriver ikke så detaljert eller sensitivt at det er noe problem om mine nærmeste hadde lest den.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 19:37   #6
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

skriver ikke dagbok. Har vel så vidt begynt noen ganger sånn i ungdomsskolealder, men aldri mer enn et par uker før jeg gikk lei

Må vel være mulig å "gjemme" de for ungene? Eller har du veldig nysgjerrige barn, som finner alt som gjemmes?....

Tja. Det er snakk om flere kasser, et par meter kanskje. Det er mange ord som har rent ut av min penn. Livet mitt har vært langt og er ikke over enda.

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 19:51   #7
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Tja. Det er snakk om flere kasser, et par meter kanskje. Det er mange ord som har rent ut av min penn. Livet mitt har vært langt og er ikke over enda.

Jøss! så flink du har vært. Da blir det verre ja....

Gammel 21-03-08, 19:53   #8
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg skriver ikke tradisjonell dagbok, men hvis det er spesielle ting som skjer, spes som er vanskelige; skriver jeg. Og kaster etterpå.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.