Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

IIIIK. Hastehjelp. Pinlig

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-07, 22:57   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

IIIIK. Hastehjelp. Pinlig

Jeg har sendt ut invitasjoner til 30-års dagen min på Facebook. Når jeg ser etterpå, så har jeg sendt invitasjonen til en som er på vennelista mi, men som jeg faktisk ikke vet hvem er. (jeg tør jo ikke å avvise folk). Han bor her i byen og vi har noen få felles kjente iflg fjesboka.

Han kommer til å se denne invitasjonen rimelig kjapt, han se aktiv ut...

Skal jeg sende han en ny beskjed med at den forrige er feilsendt? Gå ut i fra at fyren skjønner det selv og ta sjansen på at han KAN takke ja?

Gammel 27-08-07, 23:05   #2
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)

AvivA sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: IIIIK. Hastehjelp. Pinlig

vær oppriktig å si at den ble feilsendt. det er din fest!

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 23:06   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Auda...

En av grunnene til at jeg uten unntak avviser folk jeg ikke aner hvem er.
(Hvorfor pokker tror folk jeg automatisk er deres venn, bare fordi vi har en felles venn på Facebook?)

Jeg syns det er en fair greie å sende en melding til denne fyren, si at invitasjonen kom på "auto" til alle i vennelista, men er forbeholdt folk som faktisk kjenner deg.

Gammel 27-08-07, 23:08   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hva om han føler at han kjenner meg??

Gammel 27-08-07, 23:09   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Men hva om han føler at han kjenner meg??

Så får du bare knuse hans hjerte og si at mulig du kjenner meg, men jeg kjenner ikke deg. :streng:

Gammel 27-08-07, 23:12   #6
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Ville rett og slett sagt at invitasjonen var feilsendt, og bare beklage. Og si at du håper han har andre hyggelige ting å gjøre den dagen. Lykke til, og la oss høre hva du gjør. Vi kan jo alle havne i en slik situasjon.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 23:13   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Og nå er facebook nede..

Gammel 27-08-07, 23:14   #8
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Break his heart u mean woman!

Ville sagt det til han ja...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 00:52   #9
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg syns det er en fair greie å sende en melding til denne fyren, si at invitasjonen kom på "auto" til alle i vennelista, men er forbeholdt folk som faktisk kjenner deg.

Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 06:34   #10
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde nok ikke turt å si fra. Sansynligheten er jo at hen lurer han også.

Har dere noen felles venner på facebook? Kan du prøve å google ham?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 07:55   #11
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Jeg hadde sendt beskjed om at medlingen desverre vare sendt feil.
Det er jo din fest -30 årsdag , og siden du ikke kjenner han går det vel helt fint å gi han dn beskjeden.

Gammel 28-08-07, 08:11   #12
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan ikke se noen invitasjoner til meg på facebook

Men for å svare på det du spør om, så hadde jeg nok sendt en melding og sagt at den var feilsendt...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 08:35   #13
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes du burde sende melding til han og si fra om at den er feilsendt.
(men pysete som jeg selv er, ville jeg bare latt han komme på festen selv. )

Gammel 28-08-07, 09:39   #14
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde sagt i fra at den var feilsendt...

Gammel 28-08-07, 10:04   #15
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Nå har du jo en gylden mulighet til å skaffe deg en splitter ny venn.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 10:34   #16
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde sagt fra.

Eller - hvis han er singel, kan du jo alltids finne en singel venninne og si at du inviterte ham for å spleise dem

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 11:22   #17
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

enig med Ami kansje han er drithyggelig eller kansje HAN har vett til å ikke gå, lev farlig kansje han er mannen i din single veninnes liv og de møtes pga. din tastefeil ROOOMÆNTIK æsse,det blir morsom historie i bryllupet....en fra eller til tja... om det er et stort selskap gjør det ikke noe er det intim afære med deg og dine aller nermeste blir det feil.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 14:28   #18
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Jeg hadde nok bare sagt til han at den var feilsendt.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 11:33   #19
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kom over denne gamle tråden og lurer veldig på hvordan det gikk? Kom han?

Trois er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.