|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift på grove pannekaker?Jeg har bare brukt sammalt hvete i vanlig pannekakerøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift på grove pannekaker?Mener Mim har en oppskrift på det et sted.
![]() |
#4 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Oppskrift på grove pannekaker?Jeg har leget pannekakerøre uten oppskrift en gang i hele mitt liv.
![]() |
#5 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift på grove pannekaker?Grønne pannekaker (med spinat):
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Oppskrift på grove pannekaker?Bytt ut melet med Fibra. Eller 4-kornsbakemel fra helios. Jeg bruker Fibra og litt havregryn. Eller man kan bruke oppskriften på de grønne pannekakene med eller uten spinat.
![]() |
#7 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Oppskrift på grove pannekaker?Ikke Fibra, det smaker absolutt ikke godt. Bruk sammalt grovt hvetemel og havregryn. Må ha noe hvetemel også. Jeg slumper sammen til en grei røre.
![]() |
Emneord |
grove pannekaker |
|
|