|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lydbøker for jenter 10-12 årJenta vår er veldig glad i lydbøker. Problemet vårt er å finne lydbøker som fenger henne. Syns egentlig at de fleste lydbøkene enten passer best til gutter, eller er beregnet på mindre barn. Hadde blitt veldig glad for gode tips her |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Lydbøker for jenter 10-12 årHer er en oversikt over lydbøker for barn: http://www.lydbokforlaget.no/katalog/katbar.html
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Lydbøker for jenter 10-12 årSitron kom meg i forkjøpet. De jeg nevner er altså fra den lista over barnebøker.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lydbøker for jenter 10-12 årDatteren min er veldig glad i Tsatziki , Unni Lindell bøker ( kyss, klapp og klem varianter), Svein og Rotta, Frøken Detektiv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Lydbøker for jenter 10-12 årDet var utrolig mange gode lydbøker på den ungdomslisten. Alt fra Skammarens dotter til En verdensomseiling under havet.
![]() |
#8 |
Stort sett blid
![]() Sv: Lydbøker for jenter 10-12 år
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Lydbøker for jenter 10-12 årDe har jo frøken Detektiv der på lydforlaget, flere av Gaarder, Unni Lindell.
![]() |
#10 |
Stort sett blid
![]() Sv: Lydbøker for jenter 10-12 årJøss! Her var det mange gode forslag |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ferdig!
Gå på biblioteket |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Stort sett blid
Et godt tips, men hun har allerede lånt alt av interesse på biblioteket |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
med tunga på styret
![]() Sv: Lydbøker for jenter 10-12 årHvis dere ikke har den, prøv "Tordivelen flyr i skumringen". Ellers så er "Doktor Proktors prompepulver" morsom, men kanskje litt barnslig i den alderen? Jålebukken og jeg har ledd godt av den i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|