|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spinoff: Ting man kan og ikke kan kaste i doInspirert av tråden om tett do (jada, jeg kjeder meg).
![]() |
#4 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Spinoff: Ting man kan og ikke kan kaste i doDet er visst lurt å kaste kaffegrut i vasken en gang i mnd eller så, det virker fettløsende nedi der! Men flere ganger om dagen skal man selvsagt ikke gjøre det.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Spinoff: Ting man kan og ikke kan kaste i doEr det vanlig å kaste matrester og kaffegrut i do? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Spinoff: Ting man kan og ikke kan kaste i doVi har kastet kaffegrut i vasken flere ganger om dagen i ti år, og vi har aldri hatt tett kjøkkenvask. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: Ting man kan og ikke kan kaste i doDet er i hvert fall ikke lurt å kaste hele doruller i do. |
![]() |
![]() |
#8 |
superbruker
|
![]() Sv: Spinoff: Ting man kan og ikke kan kaste i doMan skal ikke kaste bind, O.B, tørkepapir, bleier, mobiltelefoner, leker, servieter, hele doroller og småjenter i do.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Ting man kan og ikke kan kaste i doSøsteren min fant ut at man ikke kan kaste store mengder gryterett i do. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Ting man kan og ikke kan kaste i doTo bleier og fire hele doruller gjør doen tett. :erfart: Det hjelper ikke å prøve å trekke med mange ganger heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Ting man kan og ikke kan kaste i do
Jeg har lært av en rørlegger at det er sunt og bra for rørene.
![]() |
#12 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Spinoff: Ting man kan og ikke kan kaste i doSå man kan altså kaste kaffegrut i vasken, jeg var vel ikke helt på jordet da jeg gjorde det. Jeg får skylde på tebladene for at den er tett, da.
![]() |
#13 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Spinoff: Ting man kan og ikke kan kaste i doHer går jo det som skal i do i do, selvsagt. Dopapir går jo grei i små mengder, men ikke en utrullet dorull. Det kan være litt kritisk. :erfart:
![]() |
#14 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Ting man kan og ikke kan kaste i doHer går normale ting i do, samt dopapir, hår fra børsten, ob, supperester og vaskevann i do. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Ting man kan og ikke kan kaste i doI vår do tisser vi, bæsjer og kaster opp. Kaster dopapir gjør vi også. Også hender det at vaskevannet etter gulvvask havner der. Kaffegrut kaster jeg i matreturen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Spinoff: Ting man kan og ikke kan kaste i doJeg synes å huske å ha lest at det ikke er så gunstig med mye matrester i do, siden det blir mat for kloakkrottene..? Jeg kaster derfor ytterst sjelden matrester i do, men sånt som gammel pannekakerøre, tiloversblevne vispede egg etc kan jo likegjerne gå i do som i vasken.
![]() |
#17 |
Ute på tur
|
Samme her. Vi bærer ikke matrester inn dit.
![]() |
#18 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Spinoff: Ting man kan og ikke kan kaste i doHjemme hos oss var det noen i 2. etg som kastet alt muligrart i do, så det ble oversvømt, og hele gangen måtte få nytt gulv, samt mange måtte pusse opp badene sine, siden kloakken kom opp hos dem.. Nesten så jeg kunne ønske at det skjedde oppe hos oss og, så jeg kunne pusset opp badet.
![]() |
#19 |
superbruker
|
O.B. skal i søpla!
![]() |
|
|