|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Størrelser på utedresserHvor gammel er barnet ditt og hvilken størrelse bruker h*n i yttertøy? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Størrelser på utedresserJeg ville nok det, ja.
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Størrelser på utedresserVi har kjøpt 86 til vår gutt som bruker 86 til vanlig. (reima) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Størrelser på utedresserJeg synes det er fryktelig vanskelig. I fjor kjøpte jeg samme størrelse i Reima og Troll til storesøster, Reima var ganske god og romslig, Troll en tanke snau. I år kom jeg over et stativ med TTH, og de var kjempestore. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Størrelser på utedresserSkal man ha dressen et nummer større enn barnet bruker? Så storebror som er 95 cm skal ha ytterdress i str 104? *ser for meg svømmetur i dress*
![]() |
#9 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Størrelser på utedresserDet kommer jo selvsagt an på størrelsen på dressen. Det som tilsvarer en størrelse større, da.
![]() |
#10 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Størrelser på utedresserEldste på straks 6 år/ 127 cm får dress i 128. Hun er så tynn at hun fyller ut klærne lite, hun har venninner som er flere cm lavere som bruker større klær. Minstemann på halvannet/ drøyt 80 cm kommer til å drukne i Reimatec-en i str 86 tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Størrelser på utedresserMin eldste brukte 98 i fjor, og i år er jeg usikker på om det blir 104 eller 110. Jeg tror han må prøve. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Størrelser på utedresserMine to yngste gutter er hhv 8 og snart 6 år, skal kjøpe str. 140 og 122 i vinterdresser til dem.
![]() |
#16 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: Størrelser på utedresserJeg har 86 til min yngste på 18mnd, og 92 til min eldste på snart 3.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Størrelser på utedresserStorebror har en dress i str 116 og en i 122. Den største er nok litt for stor, men kan strammes godt i livet, og er lett og fin, så kommer ikke til å hemme han. |
![]() |
![]() |
#18 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Størrelser på utedresserKnerten brukte 86 i Molo i vinter. Alder: 11 til 15mnd. Høyde 80-84cm og han var normal i vekt.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Størrelser på utedresserJeg har en litt stor 2.5 åring og en liten 6 åring (eller kanskje en normal på 2.5 år...). De bruker henholdsvis 98 og 116. Dressene fra i fjor passer enda og de er i str 86 (Passer max frem til jul tipper jeg) og 116. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|