Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Liten ryggsekk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-08, 23:01   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Liten ryggsekk

Jeg er på jakt etter en ryggsekk som kan romme en liten ringperm, en A4-blokk, almanakk, vannflaske og en matpakke.
Det gjør ingenting om den er litt fin å se på, altså. Tips?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 23:18   #2
TBM
Passiv

Standard

Sv: Liten ryggsekk

Jeg har kjøpt meg en svart Norrøna - er egentlig en klatrersekk, men fungerer fint til jobbting også. Ihvertfall rommer den mer enn min PC-bag ("flott" Samsonite-sekk, men passer best for biltransport...) og er mye mer behagelig å bruke til å gå/sykle til jobb.

Tror sekken er mellom 30 og 35 liter.

Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 23:05   #3
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

30 er nok litt for stort, gitt. Tror den jeg har er på 20.

Gammel 17-01-08, 23:06   #4
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Veldig fornøyd med Jansport jeg! Finnes jo i så mange fine farger, og det beste av alt: 90 (!) års garanti!

Gammel 18-01-08, 16:30   #5
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Synes disse er kule eg, litt 70-talls

Gammel 19-01-08, 00:27   #6
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er strålende fornøyd med min Haglöfs Thight M (25 liter). Bruker den daglig til og fra jobb og der har jeg plass til det mest nødvendige når jeg stikker innom butikken på vei hjem. Akkurat passe stor for mitt bruk, men de har også et par mindre versjoner (XS= 15l og S=20l):

Alle ser omtrent slik ut (dette er S):

G-sport fører disse sekkene forresten.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 13:45   #7
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Standard

Haglöfs Tight er absolutt et alternativ. Får svinge innom G-sport en dag. Og den Fjällräven-sekken er jo bare überkul, husker læreren min hadde en slik en – på 80-tallet. :mimre:

Gammel 21-01-08, 13:54   #8
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Jeg er strålende fornøyd med min Haglöfs Thight M (25 liter). Bruker den daglig til og fra jobb og der har jeg plass til det mest nødvendige når jeg stikker innom butikken på vei hjem. Akkurat passe stor for mitt bruk, men de har også et par mindre versjoner (XS= 15l og S=20l):

Jeg har denne i small og er veldig fornøyd med den.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 19:53   #9
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Er det plass til en ringperm i den?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.