Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kroker og kurver

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-08, 12:27   #1
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Kroker og kurver

Jeg trenger kroker og kurver.

Kroker til å henge klær på. Gjerne knaggrekke, men bitter erfaring har lært at det må være kroker, og ikke knotter.

Og så vil jeg har små kurver. De skal henge på veggen, og må romme nok til 3 par votter, 2 skjerf, 2 luer, noen sokker og kanskje en liten genser.

Jeg er altså møkk hakke lei av gangen vår som ser ut som en haug med skittentøy. Nå skal ungene få hver sin kurv, og alt tøyet hver sin knagg. Men jeg orker ikke å tråle de millionene med interiørbutikker som finnes i denne byen. Er det noen som har tips, enten til nettbutikker (aller lettest) eller "fysiske" butikker?

Gammel 14-01-08, 12:38   #2
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroker og kurver

Åhlens har mange fine kurver, men jeg vet ikke om de har akkurat det du leter etter. Jeg har i alle fall mange kurver derfra som er geniale til oppbevaring av div. ting og tang og du får dem både med og uten lokk.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 12:45   #3
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Denne er avhengig av hvor stor gang du har. Vi har tatt denne, lagt den på langs og montert på bein. Da har vi kombinert sittebenk, og kuver inni hyllen, en til hver.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 13:46   #4
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikea, Ikea og atter Ikea.

Disse har jeg 20 av som venter på å komme opp på veggen i gangen.

Disse har jeg tenkt å kjøpe inn og ha på noen av krokene, til nøkler og småting.

To av disse har vi ved siden av hverandre, og her har vi også luer og votter til ungene.

I tillegg har vi dette skapet i gangen.

Gammel 14-01-08, 13:48   #5
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Denne er avhengig av hvor stor gang du har. Vi har tatt denne, lagt den på langs og montert på bein. Da har vi kombinert sittebenk, og kuver inni hyllen, en til hver.

Har de kurver som passer inn i hyllene? Som en skuff?

Gammel 14-01-08, 14:15   #6
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Har de kurver som passer inn i hyllene? Som en skuff?

Det er jeg ikke sikker på. Jeg kjøpt slike, fra Bohus. De kom i 2-pack, med en stor og en liten.

Gammel 14-01-08, 14:22   #7
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Det er jeg ikke sikker på. Jeg kjøpt slike, fra Bohus. De kom i 2-pack, med en stor og en liten.

Er pusen også med i pakken fra Bohus?
For en herlig "ball".

Gammel 14-01-08, 15:24   #8
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Er pusen også med i pakken fra Bohus?
For en herlig "ball".

Nei han følger nok ikke med Men samboeren hans derimot Masepus (sånn, nå fikk jeg vist frem begge to )

Svar

Emneord
kroker, kurver

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.