Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

i disse kåringstider er det årets ditt og årets datt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-07, 23:27   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

i disse kåringstider er det årets ditt og årets datt

Jeg synes det burde vært en for årets replikk. Ikke årets innlegg, men årets korte kjappe repplikk.

Jeg er jo fersk, så jeg har ikke den store historikken, likevel har jeg mine favoritter.

Flere med noen slike?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 23:29   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: i disse kåringstider er det årets ditt og årets datt

Hahaha, sånn ca. alle innleggene til torsk.

Gammel 29-12-07, 23:31   #3
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tja.. flere jeg har sansen for. Flere jeg syntes er skikkelig tantene.
Men sikkert de som syntes jeg er en fjortiss også.. jeg overlever.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 23:33   #4
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Denne

http://www.foreldreportalen.no/forum...&postcount=121

er forøvrig det som inspirerte dette forslaget.

Den andre jeg ikke kan glemme er denne:
http://www.foreldreportalen.no/forum...89&postcount=6

den biten i parantes.
TeofeliaOg seriøst, folkens: juletrær er ikke stilfulle. De er harry i sin natur. Uansett.)

Sist redigert av Maz : 29-12-07 kl 23:39.
Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 00:34   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må tenke meg om før jeg nominerer, men i mellomtiden er "Hva som helst fra Torsk" ikke en dum begynnelse, nei.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 00:47   #6
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hahaha, sånn ca. alle innleggene til torsk.

Den er jeg også med på.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 01:07   #7
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: i disse kåringstider er det årets ditt og årets datt

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Den andre jeg ikke kan glemme er denne:
http://www.foreldreportalen.no/forum...89&postcount=6

den biten i parantes.
Teofelia: (Og seriøst, folkens: juletrær er ikke stilfulle. De er harry i sin natur. Uansett.)

Helt enig, den er så bra!

Og ellers er Torsk også en god begynnelse.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 01:49   #8
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg husker ikke lenger enn min egen nesetupp, så jeg følger med på hva andre finner, og kommer til å more meg med det.

Gammel 30-12-07, 01:52   #9
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg husker ikke lenger enn min egen nesetupp, så jeg følger med på hva andre finner, og kommer til å more meg med det.

Velkommen i gullfisk-klubben!
Det fine med det er jo at en god latter kan komme igjen og igjen og igjen...

:venter spent på kandidatene:

Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 11:23   #10
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Jeg nominerer innlegg nr 67 i denne tråden. Man bør nok lese hele tråden for å få den fulle opplevelsen.

Gammel 30-12-07, 11:29   #11
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Jeg nominerer innlegg nr 67 i denne tråden. Man bør nok lese hele tråden for å få den fulle opplevelsen.

Jeg knegget også godt av 37+39.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 11:35   #12
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden jeg er en stor beundrer og lett avstandsforelsket i Torsk, er det for meg ingen tvil om at han er "oneline" kongen her på FP. Det er rett og slett vanskelig å dra frem en spesiell setning, men jeg skal se hva jeg får til.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 14:00   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:member of Torskefans:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 17:24   #14
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 30-12-07, 19:54   #15
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Enig, ja.

Gammel 30-12-07, 20:01   #16
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Jepp, jeg også!

Gammel 30-12-07, 20:03   #17
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Siden jeg er en stor beundrer og lett avstandsforelsket i Torsk

Hey! Jeg er innmari avstandsforelsket i torsk, så kom ikke her!!! Ska' vi slåss? :ypper til catfight:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 20:06   #18
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hey! Jeg er innmari avstandsforelsket i torsk, så kom ikke her!!! Ska' vi slåss? :ypper til catfight:

Der er nok torsk til alle, det fine med avstandsforelskelse er at det gir rom for mange. :gidder ikke sloss, men nyter torsk alikevel:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 20:08   #19
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Der er nok torsk til alle, det fine med avstandsforelskelse er at det gir rom for mange.

Nah! Jeg deler ikke avstandsforelskelser en gang. :Alex Forrest-tendenser:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 20:28   #20
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, bare kom igjen, folkens.
Jeg har tenkt å henge med gratis.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.