Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

- Utelukker ikke ny Potter-bok (dagbladet.no)

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-07, 19:11   #1
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

- Utelukker ikke ny Potter-bok (dagbladet.no)

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/12/30/522514.html

Er sannelig ikke sikker på hva jeg synes om tanken. Kanskje hvis den handler om neste generasjon? Hun la jo litt opp til det i epilogen til Deathly Hallows.

Gammel 30-12-07, 19:15   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: - Utelukker ikke ny Potter-bok (dagbladet.no)

...

Sist redigert av Left : 30-12-07 kl 20:40. Årsak: ingen flere ødeleggelser!
  Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 19:30   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

og DER har plomma ødelagt resten av boka for meg

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 20:21   #4
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Nå angrer jeg dypt og inderlig på at jeg åpnet denne tråden, ja.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 20:39   #5
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Å neiiii - sorry!!! typisk meg altså!!

Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 20:57   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dere ikke lest den siste boka enda? Da kan dere jo ha det så godt, den er jo eldgammel nå. *erte*

Dersom det kommer en ny bok må jeg jo selvsagt lese den, men jeg hååper hun bruker LANG tid på den og ikke bare haster ned noe om neste generasjon.

Gammel 30-12-07, 21:03   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Har dere ikke lest den siste boka enda? Da kan dere jo ha det så godt, den er jo eldgammel nå. *erte*

Dersom det kommer en ny bok må jeg jo selvsagt lese den, men jeg hååper hun bruker LANG tid på den og ikke bare haster ned noe om neste generasjon.

Jeg har begynt på den... Leste i den mens jeg sleit med amme problemene. Ga litt opp etter hver og har ikke fått mot til å ta den opp igjen. Selv om jeg har sett på den flere ganger.

Tror den minner meg om amming.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 21:05   #8
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

...tror jeg venter litt før jeg legger meg i kø utenfor Tanum. Men ganske finfint tidspunkt å annonsere en mulig fortsettelse (evt sidespor) på. Keep'em warm

Gammel 30-12-07, 22:21   #9
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: - Utelukker ikke ny Potter-bok (dagbladet.no)

Jeg håper ikke det kommer fler, hun har jo sagt at det er 7 bøker og ikke fler før, og synes hun skal holde seg til det. Og, hvis det blir fler virker det som det bare er for å tjene mer penger.
Men hvis det skulle komme en 8. må jeg jo lese den, det er det som er irriterende.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.