Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Melanie Griffith og meg

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-12-07, 15:21   #1
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Lyspære

Melanie Griffith og meg

I forigårs pyntet vi juletreet. Mannen som alltid tar feil, har også hukommelse som en gullfisk og hadde derfor glemt hvilket lure sted julepynten fra i fjor lå hen. Det vil si, han kom på det i siste liten, men før det hadde jeg altså kjøpt nytt på Ikea. Og, typisk nok, så måtte alle tråder festes i hver eneste kule, snøfnugg etc. Noe av pynten var dessuten overstrødd med glitter. Masse glitter.

Men treet ble da pyntet og ble faktisk veldig fint.

I går var det om å gjøre å forte seg ut for å handle de siste tingene. Så jeg gjorde det. Fortet meg, altså. Og aldri har jeg møtt på så mange smil som i går. “Her er julestemningen på plass!”, tenkte jeg fornøyd. Alle smilte og ønsket meg god jul. Det var rent rørende.

Det var ikke før jeg kom hjem at jeg skjønte hvorfor de smilte. I all min iver etter å forte meg avgårde til butikkene, hadde jeg visstnok både kledd på meg og pusset tenner etc. Men jeg hadde glemt å se meg i speilet. Mannen kunne leende fortelle meg at jeg hadde glitter i hele ansiktet. Ikke rart folk ble glade av å se meg.

Fjeset ble skrubbet både i går og i dag. La meg bare si en ting; glitter setter seg overalt! Overalt!

Som seg hør og bør er det sykdom forbundet med julen. I år er det visst forkjølelsessår som er tingen. I dag våknet jeg nemlig med tre - 3 - stykker pent fordelt. Tre verandalepper, kan man kanskje kalle det. Det ser rett og slett ut som om jeg har tatt collageninnsprøytning selv i fylla. Noe jeg er rimelig sikker på at jeg ikke har. Men jeg ser nå sånn ut allikevel.

Jeg føler meg litt som Melanie Griffith på etter-bildene.

Så med nyskrubbet fjes og trutmunn vil jeg med dette ønske dere alle en riktig god jul.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou

Sist redigert av kie : 25-12-07 kl 04:16.
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 15:51   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melanie Griffith og meg

God jul til kiefamilien! Husk hvor du legger pynten i år.

Gammel 24-12-07, 15:56   #3
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, i år får ikke MMHSEG (Mannen Med Hukommelse Som En Gullfisk) lov til å gjøre et av sine kjempelure stunt. Selv om han aldri lærer, kan i alle fall jeg ta lærdom av dette. Juletrelysene fra i fjor er fortsatt søkk borte.

God jul til deg og dine også! *trutmunn*

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 21:45   #4
Albertine
Passiv

Standard

Denne gangen er det du som rydder bort godsakene. Lykke til med leppa, munnsår er ikke godt.

Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 23:11   #5
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Herlig sammenlikning.

Veldig kjedelig med skikkelig verandaleppe. Det er jo så fryktelig vondt!
(Og gratulerer med ny julepynt )

Gammel 24-12-07, 23:45   #6
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God bedring. Det var levende beskrevet, jeg ser det for meg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 00:23   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlig!

Gammel 25-12-07, 00:34   #8
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Gammel 25-12-07, 08:42   #9
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 12:27   #10
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Takk for et morsomt innlegg.

Gammel 25-12-07, 13:03   #11
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 13:14   #12
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God jul, og god bedring med leppa!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.