|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen stopp meg?Du kommer til å bli smellfeit Karamell i jula. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Come what may...
|
![]() Sv: Kan noen stopp meg?Man blir ikke feit av å spise karamell engang i året. Men om du starter å spise karamell engang og aldri slutter da kan du bli feit.
![]() |
#7 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Kan noen stoppe meg?Jeg prøver også å bremse. Det er ikke lett i det hele tatt. I dag var det konjakkulene som fikk gjennomgå. Skulle lage en diger porsjon, men så var de så gode at det ble igjen en mye mindre ladning enn det jeg hadde tenkt. Prøvesmakingen avslørte at de ble bedre og bedre for hver kule som ble smakt. Kanskje jeg hadde vært rundhåndet med mannens fine konjakk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
*_*
|
![]() Sv: Kan noen stoppe meg?Det er jo bare å spise på! Julegodtet og -kakene smaker jo alltid best før romjula.
![]() |
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen stoppe meg?Sånt fikser jeg glatt ved å lage doble og triple porsjoner. :løsningsorientert:
![]() |
#13 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen stoppe meg?Her er det heller ingen hjelp å få. Her forsvinner det raskt unna.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kan noen stoppe meg?Jaja, har kjøpt inn ingredienser til ny fudge og til risboller i dag.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan noen stoppe meg?Helt enig med Rajraj, det er jo nå det er godt! I romjula er man jo proppfull av fete middager og søte desserter at man ikke har lyst på godis etterpå. |
![]() |
![]() |
#19 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen stoppe meg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|