Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Drømmen er jo en hvit jul

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-07, 13:47   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Drømmen er jo en hvit jul

Det har regnet i bøtter den siste tiden. Ute er det storm. Det meldes om ekstreme nedbørsmenger og flom. Den ene kulingen overtar den andre. Snøen forsvant for flere uker siden. Det er mørkt hele dagen, kanskje vi ser litt blå himmel på søndag. Og julaften er det på'n igjen med storm.
Jeg har lyst å slå på sola.

Det positive er jo at all nedbøren kommer ned som regn og ikke snø.

Sist redigert av kisha : 19-12-07 kl 14:00.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-07, 13:54   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drømmen er jo en hvit jul

Jeg drømmer ikke om hvit jul. Nei til snø!

Gammel 19-12-07, 13:55   #3
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke så glad i snø jeg heller, men det blir så mye lysere ute.

Gammel 19-12-07, 13:56   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og glattere.

Gammel 19-12-07, 13:57   #5
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Ja, du sier noe. Glatt er ikke artig.

Gammel 19-12-07, 13:58   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Nei, det er noe dritt. Greit med snø på fjellet, slik at man kan oppsøke den hvis man ønsker.

Gammel 19-12-07, 13:59   #7
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Bare veier og snø ved siden av er det perfekte.

Gammel 19-12-07, 14:06   #8
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har hvit jul. Eller, iallefall er det hvitt ute. Om det varer til jul, vil jo vise seg. Nå er det ikke snø, men frossent regn som gjør det hvitt. Og det er ikke veldig glatt heller.

Ulempen er jo at det ikke går an å ake eller gå på ski, og det er veldig synd.

Gammel 19-12-07, 14:09   #9
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker snøen av en enste, men vanvittig viktig grunn: Det blir lyst. Her er det vanvittig svart for tiden. Hele dagen. Med snøen får vi jo en liten følelse av dagslys hvertfall.

Jeg vil så gjerne ha litt snø.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-07, 14:10   #10
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Her er detnydelig og hvitt. Rimfrosten ligger på absolutt alt ute og i tykt lag. Skikkelig julekort.
Skulle gjerne hatt et lett snødryss også, akkurat nok til at ungene kunne gått på ski og tatt en tur i akebakken rett ved.
Innen julaften er garantert postkorte ute regnet vekk, tradisjonen tro.

Gammel 19-12-07, 14:17   #11
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Me har snø

Gammel 19-12-07, 14:20   #12
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil nå heller ha snø en regn på julaften.

Bor i nabobyen til Susse og vi har også hvit bakke fullt av rim og en halv cm snø. Vil gjerne ha mer.

Gammel 19-12-07, 14:21   #13
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordelen med å komme fra Bergen er at en kommer i julestemning av regn, vind og mørke ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-07, 14:24   #14
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil gjerne ha hvit jul, men det ser dårlig ut så langt. Ikke for det; det er helt hvitt ute - hvitt av rim, og det er mye koseligere enn slaps og regn. En får bare håpe rimet ligger til over jul.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-07, 16:09   #15
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg prøver å fokusere positivt: Tenk om denne nedbøren hadde kommet som snø? Fy fader som vi skulle fått måket.

Gammel 19-12-07, 16:16   #16
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal feire jul med min familie i nord og jeg hadde gledet meg til masse snø, slik det alltid er. Nå har alt regnet bort og det er rundt 8 varmegrader der - blir skikkelig lei meg...

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-07, 16:21   #17
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her er det snø og kaldt. Liker det jeg!

Gammel 19-12-07, 16:38   #18
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Her er det snø og kaldt. Liker det jeg!

Jeg også. Mye heller snø enn regn.

Vi bor i Norge, her skal det være snø om vinteren. Lyst og vakkert er det med snøen. Is og slaps kan jeg spare meg for, men mye bedre enn regn.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-07, 16:56   #19
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Vi skal feire jul med min familie i nord og jeg hadde gledet meg til masse snø, slik det alltid er. Nå har alt regnet bort og det er rundt 8 varmegrader der - blir skikkelig lei meg...

Her er det varmt og frisk luft i massevis.

Gammel 19-12-07, 17:03   #20
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

ÅH flere uker siden dere ble fri?
Stakkars ,mener nå jeg.

Her ble det svart ute i overigår

Svart og trist.
Ser jeg ut vindu så ser jeg bare masse svart. her om dagen så jeg nabohuset
for da var snøen der å laget det lyst og triveligt

JA TIL HVIT JUL!!!!!

Hihi

Turbo får nye ski i julegave og håper det blir snø så han får prøvd de.
Han ville så gjerne gå på ski her for noen uker siden men skiskoene var alt for små

Søskenbarnet mitt kjørte til Barteby her om dagen og kunne melde at det var snø sør om trofors... BLÆ

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.