Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Advarsel: Pinlig dårlig bok!

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-07, 11:24   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Utrop

Advarsel: Pinlig dårlig bok!

Ja, dette kan nok være litt sterk lesning for enkelte.

Jeg har nuh en pocketutgave av Jeff Abbotts "Panikk" ved siden av sengen. Oh angst og smerte. Entertainment Weekly sier på coveret: "Spenningsfaktor: Megahøy."

Det burde jo være advarsel nok. Makan til dårlig språk, flaue klisjeer og omstendelige beskrivelser har jeg aldri vært borte i, jeg leser nå videre for kun å finne ut av om dette er Den Dårligste Boka noensinne.

Plotet er, for å si det pent, noe klønete, kvindene er vakre og helten vår er både actionhelt, følsom og intelligent på en gang, samtidig som han jo er kjekk uten å vite det selv.

Skurkene er Skurker med Sjempestor S, onde, onde menneskene. Jeg har lest 134 av 493 sider, og aldri har jeg vært borti noen bok som har gjort mer vondt å lese, selv ikke de håpløse kjærlighetsromanene som min mor fikk i posten fra diverse bokklubber.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.