Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Jeg vil ha oppskrift på en deilig saus til ribbe

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-07, 22:10   #1
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ha oppskrift på en deilig saus til ribbe

Vanligvis bruker vi bare stekesjy til ribba, men i år har jeg lyst til å prøve meg på en god saus.
Jeg tror jeg tenker på en brunsausvariant, men ikke som i vanlig brunsaus. Jeg tenkte at litt knust nellik kan være godt, men hva mer tilsetter jeg for å få en god, gjerne litt søtlig saus?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 22:13   #2
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Jeg vil ha oppskrift på en deilig saus til ribbe

Tyttebærgele eller syltetøy!

Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 22:29   #3
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Tyttebærgele eller syltetøy!

Vanlig brunsaus med tytterbærgele eller -syltetøy? Er det nok, tror du?

Gammel 20-11-07, 22:30   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt sennep er godt.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 22:50   #5
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker stekesjypose(r), blander med vann, har oppi litt stekesjy (legger gulrot og løk i pannen som samler opp sjyen i stekeovnen), jevn med mel og vann utblandet, ha i litt dijonsennep, en dæsj margarin, litt balsamicoeddik, salt, pepper og fløte.

Nam.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 12:03   #6
Albertine
Passiv

Standard

Fadese, jeg skal gi deg en knalloppskrift, men vi tar det muntlig.

Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 12:06   #7
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Gammel 21-11-07, 12:18   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fløte og noe tyttebærsyltetøy i stekeskyen. Eller eplejuice. Eplejuice er knall oppi, da får du både syren man bør balansere fettet med og sødmen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 12:54   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må ha i fløte da, ikke bare eplejuicen. : presiserer:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 20:34   #10
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Åffer ikke skriftlig?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 21:47   #11
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Åffer ikke skriftlig?

Det er nok en hemmelig perle som bare JEG skal få gleden av å oppleve!

Gammel 21-11-07, 21:59   #12
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fløøøøøøte. Fløøøøøøte.

Gammel 21-11-07, 22:17   #13
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Det er nok en hemmelig perle som bare JEG skal få gleden av å oppleve!

Makan!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.