|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hjemmelagde, grove tacolefserFinner ikke min oppskrift akkurat nå... Husker ikke hvor den er lagret, men jeg googlet meg frem til den en gang i tiden, og den er veldig enkel, få ingredienser.
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hjemmelagde, grove tacolefser
Ja, det har jeg gjort. Jeg steker også mange om gangen, på takke. Jeg lager dem litt små, for jeg liker det bedre.
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hjemmelagde, grove tacolefserBare husk å pakke dem inn i et kjøkkenhåndkle når de er nystekt, ellers blir de harde.
![]() |
![]() |
#8 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hjemmelagde, grove tacolefserJeg bruker Hellstrøms oppskrift og har prøvd med 2 tredjedeler fint hvetemel og 1 tredjedel grovt mel (alt etter hva jeg har skapet, enten hvete, rug eller bokhvete), men det blir kanskje for fint?
![]() |
|
|