Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du Odd Molly-klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Har du Odd Molly-klær?
Ja, mer enn 10 plagg. 2 0,87%
Ja, 5-10 plagg. 6 2,60%
Ja, 1-4 plagg. 26 11,26%
Nei, men jeg har lyst på. 56 24,24%
Nei, og jeg har ikke lyst på heller. 118 51,08%
Odd hæ? Aldri hørt om. 23 9,96%
Deltakere: 231. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-07, 21:25   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Har du Odd Molly-klær?

Jeg fikk lyst til å undersøke om Odd Molly egentlig er så utbredt her på forumet som man kan få inntrykk av. Har du noen Odd Molly-plagg?

Gammel 12-10-07, 21:25   #2
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du Odd Molly-klær?

Nope

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 21:25   #3
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi,er det no eg skal vente på poll?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 21:25   #4
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

yepp. 2 stk

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 21:25   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er ikke min stil.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 21:26   #6
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, og har ikke lyst på heller. Liker mange av fasongene, men det blir for mye rysjer og broderier for meg. Prisen egner seg også dårlig for tiden.

Sist redigert av apan : 12-10-07 kl 21:35.
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 21:27   #7
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, ikke min stil.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 21:27   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke min greie. Noe fint, men for dyrt. :bruk-og-kast-dame:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 21:28   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaggu er dere kjappe!

Jeg har ingen plagg, og kommer nok ikke til å skaffe det heller. Er så gnien at jeg synes det er altfor dyrt, og en del av det likner litt for mye på omstendighetsklær - det kler jeg ikke.

Gammel 12-10-07, 21:28   #10
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har ingen plagg, og kommer nok ikke til å skaffe det heller. Er så gnien at jeg synes det er altfor dyrt, og en del av det likner litt for mye på omstendighetsklær - det kler jeg ikke.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 21:29   #11
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Har ingen ennå, men sikler på noen.

Gammel 12-10-07, 21:29   #12
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Ikke min stil, altfor dyr, altfor "kjerringaktig". (Les: jeg synes ikke klærne passer min aldersgruppe)

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 21:30   #13
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Jeg svarte 1 - 4 plagg. Har solgt unna noe. Har solgt ei kåpe, en bluse, en kjole og ei strikkajakke. Har beholdt de plaggene som jeg og jeg kommer sikkert til å kjøpe flere. Er jo ganske dyre disse plaggene så en kan jo ikke kjøpe alt. Jeg syns ikke alle OM plaggene er fine heller, men noen er bare "må ha"

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 21:30   #14
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Nei, ikke min stil.

Gammel 12-10-07, 21:31   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Ikke min stil, altfor dyr, altfor "kjerringaktig". (Les: jeg synes ikke klærne passer min aldersgruppe)

Nå må du passe deg, Olympia, ellers får du så de små kroppsdelene ved ræva di flagrer.

Gammel 12-10-07, 21:32   #16
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett en fin tunika, men det er altfor dyrt.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 21:33   #17
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, men jeg har lyst på.

Gammel 12-10-07, 21:34   #18
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Jeg svarte 1 - 4 plagg. Har solgt unna noe. Har solgt ei kåpe, en bluse, en kjole og ei strikkajakke. Har beholdt de plaggene som jeg og jeg kommer sikkert til å kjøpe flere. Er jo ganske dyre disse plaggene så en kan jo ikke kjøpe alt. Jeg syns ikke alle OM plaggene er fine heller, men noen er bare "må ha"

Veldig enig i dette

Det er ikke alt som er fint.
Jeg feks liker ikke de vide tunikaene. Jeg har nok mer enn fire plagg

Gammel 12-10-07, 21:34   #19
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Nei, det har jeg ikke, og det er egentlig ikke min stil heller. Men etter å ha tilbrakt litt for mye tid i shoppingtrådene her inne, har jeg lyst på en OM tunika....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 21:34   #20
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jaggu er dere kjappe!

Signerer.. Kommer ikke inn i mitt hus..
Ikke min stil, litt for tantete og for dyrt.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:55.