|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I farta!!
|
![]() Treng hjelp med ei oppskriftTenkte eg skulle prøve denne gryteretten i dag men det står 1 ts buljong, er dette buljongpulver da?. Syns det var lite veske, men er vel nok med tomatpuren kanskje?, også sper ein på med fløyta og rømmen etterpå. GRYTERETT: Antall porsjoner: 6Tilberedningstid: 40 min. Ingredienser: 1 kg kjøttdeig 2 purreløk 4 løk 2 gulrøtter salt pepper 1 stor ts buljong 1 ss karri 2 ss sukker 2 små glass tomatpure 1/2 boks fløte 1 boks rømme Tilberedning: Først stekes kjøttdeig og tilsettes salt og pepper. Deretter surres purre, løk og gulrøtter i karri. Bland dette sammen med kjøttdeigen, tilsett buljong, sukker og tomatpureen. Kok dette opp. Smak til med fløte og rømme. Serveres med ris, ferskt brød og en frisk salat.
![]() |
#2 |
På farten igjen
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Treng hjelp med ei oppskriftFikk du prøvd den?
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Treng hjelp med ei oppskriftNok væske, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
I farta!!
|
![]() Sv: Treng hjelp med ei oppskriftEg måtte ha oppi eindel vatn ja så det var nok 1 ts buljongpulver utblanda i vatn. Veit ikkje heilt kor mykje vatn eg brukte men 5-7 dl kanskje. Kunne nok hatt litt meir. Eg tok litt mindre tomatpure.
![]() |
|
|