|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du med på å gi et større beløp til tv-aksjonen i år? | |||
Ja, jeg skal gi over 500 kr |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 5,30% |
Ja, jeg skal gi 200-500 kr |
80 | 60,61% |
Jeg skal gi 100-200 kr |
28 | 21,21% |
Jeg skal gi under 100 kr |
15 | 11,36% |
Nei, jeg skal ikke gi noe |
2 | 1,52% |
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Årets tv-aksjon går i år til Unicef og barn som er berørt av hiv og aids. Er du med på å gi et litt større beløp i år? Tidligere år har jeg gitt ca 100 kr avhengig av hvor mye jeg har i lommeboken. I år skal jeg gi mer, noe må jeg gjøre og råd det kan jeg ta meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Jeg pleier alltid gi 200 kr og havner vel på rundt det i år også.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?
![]() |
#4 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Me har gitt 100 per pers og går derfor frå 300 til 400 i år
![]() |
#5 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi pleier å gi 200 pluss det av mynter som tilfeldigvis skulle være i lommeboka i bøssene. I tillegg ringer vi som regel inn en hundrelapp eller to på givertelefon. Er dessverre i en knipen måned, så vi kan ikke gi noe ekstra utenom det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ekvilist
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Jeg bruker også å gi rundt 200,-. Jeg gir selv når pengene er tenkt til formål utenfor landegrensene.
![]() |
#7 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Gir vel gjerne en 2-3-400. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi pleier også å gi rundt 200 kr, gir det samme i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Velger man da alternativ nr 2 slik at det ser mer ut, eller alternativ nr 3 slik at det ser mindre ut. Noe sier meg at man ikke kan skrive alternativene slik. :spikker:
![]() |
#10 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Jeg stemte 2-500 fordi vi aldri gir under 200 kr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
frakoblet
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi har pleid å gi 100 eller 200 ettersom hva jeg har av sedler. Iår gir vi nok ikke mer enn 100 fordi vi skal gå med bøsser og dermed bidrar på den måten også.
![]() |
#13 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi kommer til å gi 200
![]() |
#14 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi tenkte gi 300 kr.
![]() |
#15 |
Come what may...
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Endel plass mellom 2-500 kommer vi nok til å gi.
![]() |
#16 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?3-400 pleier vi gi.
![]() |
#17 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Pleier å stappe en 200drings i bøssa, og i tillegg er det innsamlings-kafé-opplegg i barnehage og på SFO hvor det kommer til å gå en hundrings på hver. Så her blir det mellom 200-500 i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Jeg pleier å gi 200-500, litt avhengig av hvor mye kontanter jeg har når de kommer på døra. Kommer nok til å gi 500 i år også, og har forberedt meg med en tur i minibanken.
![]() |
#19 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi gir alltid en tusenlapp til bøssebærerne uansett formål.
![]() |
![]() |
#20 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Jeg pleier å gi 300 hvert år.
![]() |
|
|