|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med kjøttboller?Fløtesaus, poteter, kålrabistapp og rødkål.
![]() |
#5 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med kjøttboller?Bruk de som kjøttkaker med brun saus, kålstuing og erter.
![]() |
#6 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med kjøttboller?Det er vanligbrunsaus, også har du fløte i istedfor vann eller melk. Det blir faktisk skikkelig godt!
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med kjøttboller?
En pk toro bernaise, en pk toro fløtesaus, spe på med fløte og cremé fraiche.
![]() |
#14 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med kjøttboller?Fløtesaus er veldig godt til. Det er de de bruker til vanlig i sverige.
![]() |
#15 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med kjøttboller?
Det er jo absolutt en mulighet. At jeg ikke tenkte på det. Men nå vil mannen ha ris og fløtesaus så da blir det det i dag tror jeg. Potetmos og fløtesaus er kanskje ikke den beste kombinasjonen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med kjøttboller?Kjøttboller, potetmos og fløtesaus er jo også godt da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med kjøttboller?Har ikke tyttebærsyltetøy, men det overlever vi. Mannen står og skreller poteter til potetmos nå. Også får jeg reise meg opp fra sofaen etterhvert og prøve meg på litt fløtesaus. Har ikke en hel pakke fløte da, kan jeg bruke litt melk og litt fløte? Ingenting vann? Bruker jo vanligvis bare vann i brunsaus? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|