|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Kan jeg fryse kaker med glasur?Jeg har en sjokoladekake med sjokoladeglasur og melis/kokos-glasur m/konditorfarge, samt masse muffins med glasur og sukkerkuler/non-stop.
![]() |
#2 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg fryse kaker med glasur?Det går greit å fryse de ned, men pass på at du ikke moser muffinsene i hverandre. Da blir det mye glasur overalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg fryse kaker med glasur?Går fint an å fryse det, men ingenting er som sjokoladekake som har stått noen dager i kjøleskapet |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Originala
|
![]() Sv: Kan jeg fryse kaker med glasur?Jeg har frosset ned sjokoladekake med glasur mange ganger. Muffins også, for den saks skyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Kan jeg fryse kaker med glasur?Når jeg har fryst sjokoladekake med glasur, har glasuren løsnet i fryseren. Men smaken er jo den samme, da.
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg fryse kaker med glasur?Sjokoladekaken kan du ha i kjøleskapet til onsdag, muffinsene bør du fryse for de blir tørre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan jeg fryse kaker med glasur?Frys muffinsene på brett. Da blir det ikke så mye kliss. |
![]() |
![]() |
#11 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Kan jeg fryse kaker med glasur?I og med at gjestene som kommer på onsdag er mer opptatt av smaken på kaken enn om glasuren er sprukket så tror jeg at jeg ville ha fryst både kake og muffins.
![]() |
#13 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Kan jeg fryse kaker med glasur?Som Kif foreslår jeg å enten skrape av glasuren nå og fryse muffinsen uten for å pynte på nytt ved servering, eller eventuelt bare ha ekstra glasur i bakhånd og sparkle på onsdag.
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan jeg fryse kaker med glasur?Jeg melder meg frivillig til å slikke av glasuren. |
![]() |
![]() |
#15 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2007
![]() |
![]() Sv: Kan jeg fryse kaker med glasur?Du kan fint fryse dem ned, men bare vær litt forsiktig med glasuren.
![]() |
|
|