|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Vide og luftige sommerbukser med kort beinlengde?Jeg er ute etter sommerlige bukser! Den største utfordringen for meg er å finne noen som ikke er for lange i beina til meg. Jeg må ofte kjøpe culotte-modeller om jeg ikke finner bukser som finnes med flere beinlengder. Men så synes jeg noen av culotte-modellene jeg finner har en tendens til å være mer "kjerring" enn det jeg føler meg som ...
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vide og luftige sommerbukser med kort beinlengde?Tror Kappahl kan ha noe. Jeg har hvertfall hatt flere derfra de siste årene i forskjellige farger,grønn, svart, beige.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Vide og luftige sommerbukser med kort beinlengde?Linbukser fra Cubus. Har to av dem.
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Vide og luftige sommerbukser med kort beinlengde?Lindex har noen som kanskje kan passe.
![]() |
#5 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Vide og luftige sommerbukser med kort beinlengde?
Takk for tips! Var innom for noen uker siden. Da fant jeg ingen med kort nok beinlengde, men jeg får kanskje se litt bedre.
Fine, men de har vel ikke kort beinlengde?
Takk! Jeg har prøvd begge, men var dessverre ikke helt fornøyd. Den uten knyting var for så vidt fin på, men så vid at jeg følte at den var mer som et bukseskjørt.
![]() |
#6 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Vide og luftige sommerbukser med kort beinlengde?Jeg har fra Uniqlo. Elsker de.
![]() |
#8 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Vide og luftige sommerbukser med kort beinlengde?Disse fra Kappahl er relativt korte i bena. Perfekt lengde for meg, og jeg har korte ben. Har disse i alle fargene, og elsker de!
![]() |
![]() |
#9 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Vide og luftige sommerbukser med kort beinlengde?Fine, men de blir dessverre for lange for meg.
![]() |
#10 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Vide og luftige sommerbukser med kort beinlengde?
I utlandet der det er butikker. F.eks. Gøteborg og København. Mulig nettbutikken selger til Norge, har ikke prøvd.
![]() |
#11 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Vide og luftige sommerbukser med kort beinlengde?Denne, fra Lindex, er i alle fall vid og luftig. https://www.lindex.com/no/p/3001200-...t-bukser?hl=nb
![]() |
|
|