|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Gave til noen som fyller 50 årHvis det er nære eller gode venner - er det med middag og alt dekket tenker jeg 1.000,- pr pers.
![]() |
#3 |
koko
|
![]() Sv: Gave til noen som fyller 50 årEg blir femti sjølv i år forventar virkelig ikkje at folk skal bruke særlig meir enn 500 på gåve. Ikkje at eg kjem til å sjekke pris, altså. Men i mi verd er det eit greit nivå.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gave til noen som fyller 50 årVi har ikke vært i så mange ennå, men vi fyller 50 selv i år så nå kommer rushet snart.
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gave til noen som fyller 50 årDet lå mye rundt 500 da jeg hadde feiring, tror jeg. Noen over og noen kanskje litt under.
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gave til noen som fyller 50 årOg jeg vil gjerne ha tips! Jeg fikk mye gavekort, men helst ikke gi bort det selv. Selv liker jeg bedre gaver, og da heller billigere enn gavekort jeg ikke aner hva jeg skal kjpe for.
![]() |
#8 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til noen som fyller 50 årDa vi hadde runden med 50 års dager ble det gitt mellom 500 og 1000 per par samlet inn til fellesgaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Gave til noen som fyller 50 årJeg tror vi har ligget på 500+. Litt avhengig av ting og tang. Noen har ønsket seg donasjoner til organisasjoner, så har jeg kanskje kjøpt noe jeg visste ville bli satt pris på i tillegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gave til noen som fyller 50 årJeg fikk gavekort på 2500 tror jeg det var, på restaurant i byen, fra fem venninner som spleiset (jeg hadde ikke fest da). I min vennekrets har det ligget omtrent på det. 500 fra hver.
![]() |
#11 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gave til noen som fyller 50 årGitt: billetter til Chess, Folketeateret,,jubilanten og meg ca 2000 for begge
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gave til noen som fyller 50 årGavekort på kunst har vært en slager.
![]() |
#14 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Gave til noen som fyller 50 årJeg fikk fra 200 til 3500.
![]() |
#15 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Gave til noen som fyller 50 årJeg liker å gi planter, til folk jeg vet vil sette pris på det så klart. Enten plante til hagen eller potteplante.
![]() |
|
|