Kommentere hund/lukt/renhold i ønskes leid-annonse
Jeg har en ønskes leid leilighet-annonse på finn. Skriver litt om meg selv, at jeg har god referanse på tidligere leieforhold, at jeg liker å ha det rent og ryddig rundt meg, og presiserer at jeg har hund. Skriver at det er en rolig senior hund med lite lyd I. Har bilde av meg og hunden.
Fikk en henvendelse fra en som lurte på om leiligheten hans kunne være noe for meg. Han skriver; "la merke til at du har hund, og lurer derfor litt på hvordan du håndterer lukt og renhold i leieforhold." Jeg lurer ikke på hvordan jeg eventuelt skal svare denne personen. Men det gjorde meg mer oppmerksom på det med lukt av hund. Jeg har vært mest fokusert på at hund medfører eventuelt mer lyd og slitasje i leieforhold.
Jeg ønsker tilbakemelding på om jeg bør skrive mer om dette i annonse-teksten? Jeg er opptatt av at feks flekker rundt vannskåla til hunden vaskes bort raskt, samtidig er jeg ikke interessert å leie et sted der det lett blir flekker fra hunden som er vanskelig å få bort med ukentlig vask.
Og bør jeg fokusere på dette med lukt av hunden i annonsen? Jeg er ikke interessert i å leie møblert, det er kanskje mest hvis det leies ut møblert at utleier kan være fokusert på dette? Jeg skjønner at det blir hundelukt av pleddene hunden ligger på i sofaen, da vasker jeg dem. Hadde hunden de 8 første årene hans i egen eid bolig, tenkte aldri over at det ble en annen lukt i huset enn før hunden kom. Men dette er vel eventuelt noe man bor seg til med og ikke merker så lett. Samtidig pusser jeg tennene på hunden hver dag,
så tipper det ikke er den hunden det lukter mest hund av. Lurer bare på om jeg bør fokusere på det i annonsen. Bør jeg skrive mer detaljert enn at jeg liker å ha det rent og ryddig? At jeg vasker gulvet minst en gang i uka, liksom?