|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Hvor mye betaler dere i treningsavgift i ungdomsfotballen?Jeg har en 16-åring (f. 2008) som nå har kommet opp i G19-klassen (fordi det ikke finnes G17- eller G18-serier i denne kretsen). Er det andre fotballforeldre her inne med unger på samme alder? G16, G19 eller J17.
![]() |
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Hvor mye betaler dere i treningsavgift i ungdomsfotballen?Jeg fikk fullstendig bakoversveis da jeg så hva fotballklubben vår skulle ha for at 12-åringen spiller fotball dette året. Med foreldretrenere. Skal se om jeg finner igjen summen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvor mye betaler dere i treningsavgift i ungdomsfotballen?I følge mannen så har vår klubb treningsavgift for 19-åringer på 5000 kroner i året, pluss medlemsskap på 400. Kommunen vår betaler ganske høye driftsutgifter til kommunen for anlegget, derfor er summen såpass høyt. Det er samme utgift for alle ungdomslagene.
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye betaler dere i treningsavgift i ungdomsfotballen?G16 og G19 på min 2009 gutt, han spiller på begge lagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye betaler dere i treningsavgift i ungdomsfotballen?G14 her.
![]() |
#8 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye betaler dere i treningsavgift i ungdomsfotballen?Min spiller G16. Vi betaler 3400 + 500 i hovedlagskontigent.
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Hvor mye betaler dere i treningsavgift i ungdomsfotballen?Tusen takk for alle svar! Jeg kan i alle fall slå fast at guttens klubb (som er en breddeklubb) er fullstendig på bærtur.
![]() |
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Hvor mye betaler dere i treningsavgift i ungdomsfotballen?
Samme pris for medlemskap her - og mer enn det dobbelte i treningsavgift.
![]() |
![]() |
#11 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hvor mye betaler dere i treningsavgift i ungdomsfotballen?Ca. 5000 i året også kommer det dugnader man enten må selge noe i eller kjøp seg ut av et par ganger i året. Ca. 1000 kr hver gang. Jeg synes det er sinnsykt dyrt men vi betaler visst for oppvarmet bane på vinteren.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Hvor mye betaler dere i treningsavgift i ungdomsfotballen?Vet du ikke spør om de små, men lell: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvor mye betaler dere i treningsavgift i ungdomsfotballen?Her er oversikten for de forskjellige nivåene for klubben til min sønn, en klubb i Stavangerområdet
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye betaler dere i treningsavgift i ungdomsfotballen?8500 kr i året pluss medlemsavgift på ca 500 i idrettslaget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvor mye betaler dere i treningsavgift i ungdomsfotballen?På breddelag i klubb med satsingslag 8000 pluss 500 kr i medlemsavgift. På breddeklubb 4000 pluss 3000 for vintertrening pluss medlemsavgift 350.. Begge klubber trener inne i hall som er oppvarmet om vinteren.
![]() |
#16 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hvor mye betaler dere i treningsavgift i ungdomsfotballen?13-åringen er akkurat tatt opp på satsningslaget i en eliteserieklubb. Det koster 8000 pr år (eller 8500?), pluss en obligatorisk trenings-/kampleir i NL til 12000 kroner.
![]() |
#18 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor mye betaler dere i treningsavgift i ungdomsfotballen?7100 i året, som deles i to innbetalinger + 2,99% til Spond + dopapirsalg (evt. frikjøp for 1000) to ganger i året. G19 bredde.
Det er dermed G19 som har den høyeste avgifta. G/J 7år betaler 1500 i treningsavgift (seksåringene ingenting), deretter stiger det gradvis.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 07-04-25 kl 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
intro
|
![]() Sv: Hvor mye betaler dere i treningsavgift i ungdomsfotballen?Takk for flere svar. Jeg kan ikke se at de får noen flere goder på G19 enn de hadde på G16, så jeg får ikke logikken til å gå helt opp. De er 32 spillere på én trener.
![]() |
![]() |
#20 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvor mye betaler dere i treningsavgift i ungdomsfotballen?Vi byttet klubb på grunn av manglende samsvar mellom treningsavgift og tilbud fra klubben, de på satselaget fikk flere og bedre trenere, fysioterapeut, mange flere treningstimer, bedre treningstider og deres treninger ble ikke avlyst når det var for liten banekapasitet. Vi var en gruppe som byttet til ny klubb samtidig. Prisforskjellen per år var bare 1500 kr.
![]() |
|
|