|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Shetland - hva har jeg gått glipp av? [SPOILERE!]En av årets påskekrim-serier var niende sesong av serien Shetland. Jeg likte serien og syns for eksempel at de første to minuttene var ganske brilliant! Men det er noen ting som skjedde som jeg ikke helt forstår.
Oss ska verne om livet langs vegen oss går. Ingen kan hauste der dauden sår. Blomen ska bløme og graset ska gro, oss ska ikkje sulke til jorda med blod! Sist redigert av Lille meg : 24-04-25 kl 22:17. Årsak: Rettet en navnetullfeil! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tatt på
|
![]() Sv: Shetland - hva har jeg gått glipp av? [SPOILERE!]Anton var ansatt som den personlige pleieren til Astrid (ble forklart i en av de første møtene/avhørene av familien Jacobsen) og de planla å rømme etter at Astrid gikk lei av behandlingen hun fikk for sykdommen sin i den skjulte behandlingsbunkersen.
![]() |
#3 |
ihuga feminist
![]() Sv: Shetland - hva har jeg gått glipp av? [SPOILERE!]
Jeg syns ikke det var opplagt at dette var Karin, for jeg syns det var så mørkt! Men jeg så den scenen på nytt igjen - nå på PC, og der ligner det helt klart på Karin. Takk! Greit å få det avklart. (Jeg er så dritt lei disse ekstremt mørke scenene i filmer/serier hvor man må ja en super TV-skjerm for å kunne se hva som skjer!
![]() |
#6 |
ihuga feminist
![]() Sv: Shetland - hva har jeg gått glipp av? [SPOILERE!]
Godt poeng! Meget mulig at dette har blitt oppdaget, og at det er derfor ekteskapet tok slutt.
![]() |
|
|