![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jobbsko?Jeg trenger sårt å oppgradere garderoben til halvformelle jobbanledninger/møter, det er ikke mange av dem, men noen i løpet av året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ad astra
|
![]() Sv: Jobbsko?Jeg har type korte skoletter (er det det det heter da?) og typiske "pensko" fra Ecco stående på kontoret til sådan bruk. De har flere modeller med "støtdemping" i hælen, tror det heter Softwalk? De fungerer selv til laaaaaange møter.
![]() |
#3 |
Ad astra
|
![]() Sv: Jobbsko?Tror penskoene er disse: https://no.ecco.com/nb-NO/product/56...-SCULPTURED-45
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jobbsko?Jeg har ulike sneakers med farge, som disse sorte i skinn, og sorte loafers. https://www.boozt.com/no/no/pavement...8aAqowEALw_wcB
![]() |
#6 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jobbsko?Hva med noen klassiske loafers? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Jobbsko?
Jeg har også disse. Tror de snart er modne for utskiftning. Har vært veldig godt fornøyd med dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Jobbsko?Jeg har et par slike, som jeg synes passer til det aller meste, men spesielt godt til bukser, og som jeg bruker veldig mye. Nå om vinteren bor de på jobb, for å brukes de dagene jeg har vintersko til og fra. Synes de er veldig anvendelige:
![]() |
|
|