Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Jeg har tettet doen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-25, 10:26   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tettet doen

Jeg er alene hjemme, så jeg må fikse dette selv, men jeg tettet altså doen i går. Den er fremdeles tett.

Heldigvis har vi en annen do, takk og lov. Det hadde vi ikke før.

Jeg har tettet doen mange ganger, men det har alltid løsnet til slutt. Og nei, ingen kaster annet enn dopapir i do. Men jeg har lagt merke til at dette skjer oftere etter totaltrenovering av huset, så jeg lurer på om rørene er trangere nå enn de var før. Jeg prøver virkelig å bruke lite dopapir, men en viss mengde må man jo ha…

Vannet renner ned, men det tar et par timer. Så jeg har skylt ned mange ganger siden i går morges, så vannet er heldigvis rent. Men det som først lå og tettet nederst i doen er jo nå skylt langt innover, så det nytter vel ikke å stake?

Har også prøvd flytende Plumbo.

Dopapir og bæsj løser seg jo opp, så jeg synes det er rart at ingenting skjedde i natt. Nå har det gått et døgn.

Tips?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.