|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ildfaste porsjonsskålerNoen som har tips til noen fine ildfaste porsjonsskåler? Skal brukes til eksempelvis fløtegratinerte poteter, så jeg synes de som blir brukt til f. eks. pannacotta er litt for små.
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ildfaste porsjonsskålerPillivuit har alle former og fasonger, men litt dyrt fransk høykvalitets porselen, holder seg godt. Finnes serier som ligner fra andre produsenter.
![]() |
#3 |
![]() Sv: Ildfaste porsjonsskåler
De har jeg ikke hørt om, må sjekkes. Takk.
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Ildfaste porsjonsskålerjeg har to ulike typer fra IKEA - https://www.ikea.com/no/no/p/vardage...hite-80289304/
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
De var fine, jeg likte best de første.
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
De første er veldig praktiske og kan brukes til mye. Jeg laget digg porsjonsrababrapai i den i sommer.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Ildfaste porsjonsskålerJeg har disse i ulike farger. Synes de har en grei størrelse til en porsjon.
![]() |
|
|