Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvilket kunstig juletre vil jeg ha?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-24, 07:53   #1
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Hvilket kunstig juletre vil jeg ha?

Jeg trodde aldri jeg skulle bytte ut ekte vare, men nå er jeg visst klar. Tar gjerne i mot tips om kunstig juletre som er pent og ikke av det mest omfangsrike slaget.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-24, 14:12   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kunstig juletre vil jeg ha?

Vi har i år kjøpt det som heter Hege hos Jernia. Jeg synes det er viktig at det er mest støpte nåler og ikke er helt symmetrisk "Disneyjul." Jeg synes noen av de dyreste fra Clas også var fine.

https://www.jernia.no/dekor-og-inter...BoC-9sQAvD_BwE

Finnes i kortere variant. Mn tror det er mye utsolg av juletrær nå!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-24, 14:15   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette har jeg sett live utstilt i butikk og vurderte det: https://www.clasohlson.com/no/Juletr...imer/p/44-5825

Dette fant jeg ikke utsilt noe sted, men fant ut at det var litt vel høyt. https://www.clasohlson.com/no/Stort-...imer/p/44-5823

Gammel 14-12-24, 14:24   #4
skyfri
.

skyfri sin avatar

skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Så bra, takk for tips. Jeg passerte faktisk noen juletre på Jernia her om dagen og tenkte at de var ganske fine.

Gammel 14-12-24, 15:17   #5
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpte Vinterviken i fjor på 50% i romjula, nå har dette tatt over: https://www.clasohlson.com/no/Juletr...imer/p/44-5822
Veldig fornøyd, og utrolig kjekt med de lysene.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-24, 15:17   #6
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Det er samme som Karamell linker til ser jeg.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-24, 15:49   #7
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har nettopp (for 20 minutter siden) kjøpt Hemsedal 180 cm på europris. Mye smalere nederst enn det som stod utstilt ved siden av i butikken. https://www.europris.no/p-hemsedal-j...led-lys-200685

Gammel 14-12-24, 16:16   #8
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vi har i år kjøpt det som heter Hege hos Jernia. Jeg synes det er viktig at det er mest støpte nåler og ikke er helt symmetrisk "Disneyjul." Jeg synes noen av de dyreste fra Clas også var fine.

https://www.jernia.no/dekor-og-inter...BoC-9sQAvD_BwE

Finnes i kortere variant. Mn tror det er mye utsolg av juletrær nå!

Samme som vi kjøpte i går. Var -50 % da.

Gammel 14-12-24, 17:07   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Var 50 % da vi også kjøpte. Mistenker at det har den prisen hele tiden.

Gammel 14-12-24, 17:16   #10
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har eit frå Clas som eg kjøpte i 2020 og synes det ser passe naturleg ut. Må jobbe litt med å bøye greiner og nåler i fasong kvar gong eg tar det opp, men det trur eg er ein del av pakken.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-24, 19:40   #11
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker godt det vi kjøpte på Jula for noen år siden. Som nokon sier så må vi "stæsje" det litt når der settes opp. Nå er jeg litt mer Disney jul-type da...

Gammel 14-12-24, 20:48   #12
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Vi har et fra Skeidar. De var de fineste da vi kjøpte for 3, 4 år siden. Fyldig og nydelig fasong. "Alle" tror det er ekte

Gammel 14-12-24, 20:53   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Har fra Hageland.

Gammel 14-12-24, 21:57   #14
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vårt er også fra Hageland. Utvalget er ikke så stort når vi ikke vil ha integrerte lys. Jeg vil nemlig ha både de store, gammeldagse lysene på, og min egen lysslynge. Begge har en ting til felles, det er ikke hvite lys. De store er røde gule og grønne, den slyngen har blå også og sikkert rosa eller lilla eller orange eller noe sånn, en sånn klassik "multi" farget.

Jeg er vokst opp med fargede pærer i de store. Vi hadde røde og gule og grønne og blå i alle fall.

Det eneste som er gitt, på midten er en gul. Den skal i stjerna i toppen.

Men derfor ikke integrerte, hvite lys. Og derved ikke så stort utvalg i trær. Også har Hageland veldig fine trær da

Gammel 15-12-24, 00:09   #15
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi ønsker oss nytt juletre… dvs vi er vel enige om at det vi har må vare ett år til, men vi tenker å kjøpe på tilbud nå om det byr seg. Vi vil ha et som ikke tar for stor plass i bredden. Noen tips der?

Gammel 15-12-24, 13:44   #16
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tenker nesten hvert år på at jeg vil ha et nytt juletre, for det begynner å bli litt løst i enkelte ledd og det krever mer og mer stæshing... men så står det der med pynt, lys, glitter og flagg og så elsker jeg det som det er.

Gammel 15-12-24, 14:32   #17
skyfri
.

skyfri sin avatar

Standard

Jeg har vært en tur på Jernia og sett igjen - Hege er veldig fin, Anita er smalere, men ikke så fin i grenefasong og fargen. Jeg tenker også å finne et smalt tre.

Gammel 15-12-24, 17:21   #18
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har et med integreterte lys og er veldig fornøyd med det.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.