|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Gave til barns kjæresteNytt av året er at det er en kjæreste inn i bildet. Hun er sammen med min sønn på 19. de har ikke vært sammen så lenge (7 mnd), men jeg ønsker å gi henne noe. Ikke parfymerte kremer, for hun er litt allergisk. Hun er ikke opptatt av trender. Har en egen stil.
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til barns kjæresteGavekort på kino eller kafe. Lite smykkeskrin fra Dark (kjøpes f.eks på BAG) eller Bon Dep (Shine, eller Keiserens nye på Bakklandet), eller billigere varianter på Blomz eller Glitter, avh av budsjett. En koselig kopp med en kakaobombe eller kakao på pinne oppi (evt en liten pose med god, løsvekt-te og en søt teklype). Årets juletrepynt fra en eller annen designer.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 03-12-24 kl 01:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gave til barns kjæresteJa, myke votter, skjerf, kosesokker, mykt pledd, noe fint til rommet, skinntøfler (du vet slike som de nå selger på Apotek 1), sjokolade, lakris.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 03-12-24 kl 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Gave til barns kjæresteSå koselig at han har fått ny kjæreste, Karamell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gave til barns kjæresteVi startet med å gi litt kosetøy og sånn, nå har han vart i snart fire år og får større gaver. I år får han en skjeggtrimmer han ønsker seg og skjeggolje som datteren min ønsker ham.
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Gave til barns kjæresteDe er slike matche-kjærester, så kanskje jeg må finne noe likt de kan ha. Har jeg vært er mer habil strikker, så har kjærestevotter stått på lista, tenker jeg. Fine tips her da
![]() |
#9 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gave til barns kjæresteLike pysjbukser.
![]() |
#14 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Gave til barns kjæresteTror arvingen's kjærestene ønsker seg klær - så da blir det nok det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|