|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Adventskalender for barnehagebarn i et vinduPå verkstedet mitt har jeg mange store vinduer som vender ut mot uteområdet til en barnehage med 40-50 barn. Barna leker rett ved/under vinduene. I disse vinduene har jeg tenkt å ha en adventstjerne, men jeg kom på at det hadde vært gøy å lage en adventskalender for barna der også. Jeg ser for meg noe ala skomakerens kalender i Jul i Skomakergata. Det enkleste er vel å lage 24 ruter med rød tape og fylle disse dag for dag i adventstida. Men hva kan jeg henge opp? Det må være noe som er gøy eller spennende for barnehagebarn og det må altså kunne henges i et vindu. Kom med forslag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Adventskalender for barnehagebarn i et vinduVet ikke, men det var en sykt koselig ting å gjøre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Adventskalender for barnehagebarn i et vinduJeg tror det vil kunne være nok med et helt enkelt bilde. De vil jo glede seg over hva som dukker opp uansett. Tallene kan stå på baksiden, kanskje og så snur du ett hver dag.
![]() |
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Adventskalender for barnehagebarn i et vinduÅh, for en vakker ide!
![]() |
#6 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Adventskalender for barnehagebarn i et vinduSå utrolig koselig ide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Adventskalender for barnehagebarn i et vinduKan du henge opp ulike votter? Det er kanskje litt kjedelig. Alt fra babyvotter til selbuvotter og polvotter. Kanskje du kan få låne gamle votter fra området?
![]() |
#9 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Adventskalender for barnehagebarn i et vinduEn ny morsom juletrepynt/julekule hver dag kanskje? Veldig koselig!
![]() |
#11 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Adventskalender for barnehagebarn i et vinduFor en koselig ting å gjøre.
![]() |
#12 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Adventskalender for barnehagebarn i et vinduSå koselig!
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Adventskalender for barnehagebarn i et vinduTusen takk for mange gode ideer! Jeg tror det blir nokså tradisjonell julepynt, men med litt barnlig vri. Jeg tenkte først på verktøy, men for det første tror jeg ikke barnehagebarn nødvendigvis skjønner/bryr seg så mye om det og for det andre trenger jeg verktøyet mitt i desember også. Jeg tror derfor jeg lander på litt diverse julepynt, både tradisjonell og litt mer utradisjonell. Dette blir gøy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Adventskalender for barnehagebarn i et vinduFår sånn Skomakergata-vibber av dette. Så herlig! Lykke til! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|