80cm madrass i 90cm seng?
Lurer på om noen har noen formening om dette:
Skal ha en 80cm tempur overmadrass i en 90cm bred seng, oppå en rammemadrass.
Eller, jeg vurderer dette. En person jeg kjenner mener jeg bør kjøpe 90cm tempur.
Har mulighet for å kjøpe en tempur fjorårsmodell til 5000 kr. Har følt jeg er avhengig av å ligge på tempur-madrass. Alle andre madrasser får jeg vondt i ryggen av. Jeg må bytte ut tempur-madrassen jeg ligger på nå. Det er 2-3 ukers leveringstid. Den jeg har nå er utgått, og tilsvarende madrass til den jeg har er en som heter original. En møbelbutikk I nærheten har en madrass på lager jeg kan kjøpe til 5000 kr. Men den er bittelitt mykere enn den jeg er vant til, men likevel visstnok i samme kategori som den jeg har nå; fast.
Senga og madrassen som overmadrassen skal ligge på er 90cm. Selger vil ikke ta den ut av plastikken før salg.
Jeg mener det kan være verdt å ta sjansen, men en jeg kjenner mener jeg ikke må kjøpe 80cm overmadrass å ha på 90cm bred seng og undermadrass.
Ny overmadrass koster 13000.
Greia er at jeg skal bli påstandert overmadrass. For å få ny seng med overmadrass samtidig mener jeg det kan være verdt å ta en sjanse på den til 5000. I tilfelle den ikke funker kan jeg betale for den, og hvis det viser seg at jeg må ha den til 13000 kan den personen som skal spandere madrass betale for den.
Any thoughts?