|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Øya 2024Ja, hva skal du se?
![]() |
#2 |
One of These Days
|
![]() Sv: Øya 2024Jeg er fortsatt sur for at The National og Janelle Monae spiller samtidig! Ender opp med å se Janelle Monae siden jeg dro til Madrid i fjor for å se The National. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Øya 2024I tillegg til Pulp, PJ og Jack White gleder jeg meg til The Kills, Yard Act, Kristi Brud, Fjorden Baby!, Big Thief og Wednesday!
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Øya 2024Vi har helgepass og skal være der fredag og lørdag. Jeg må innrømme at i tillegg til musikken så er vi på Øya for å skravle med folk vi ser så altfor sjelden. (Da står vi langt bak eller er ikke på konsert.)
![]() |
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Øya 2024Vi skal på Øya i år også; jeg jobber bortimot full dag i dag, men skal dit til PJ, i alle fall. Mannen er der nå, for å få med seg jubileumskonserten.
![]() |
#11 |
One of These Days
|
![]() Sv: Øya 2024Så gøy at den første jeg gikk på var deg, Tallulah! Veldig hyggelig! Var veldig nedpå i går og lot meg bare drive med forskjellige folk. Det var veldig koselig! Likte godt The Kills, og Pulp var utrolig morsomme. Kan også ha noe med at jeg traff noen kolleger og det tok litt av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øya 2024Ja, veldig hyggelig å henge med deg! Fin dag i går. Mine favoritter var PJ Harvey og Nia Archives. The Kills var også fint å se, men syns de sleit litt i sola. Det nevnte de for så vidt selv også.
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Øya 2024
Du og ungen min.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Øya 2024Det er så digg når man er forberedt på skikkelig drittvær, og så kommer det bare litt regn på ettermiddagen og kvelden blir faktisk riktig så fin.
![]() |
![]() |
#16 |
One of These Days
|
![]() Sv: Øya 2024Jeg synes Loyle Carner var en skikkelig positiv overraskelse i går. Air ble kjedelig, så det ble Brutus. De var ok. Big Thief var gode, og Jack White rocker, men å avslutte 20 min før curfew da? Skal på plass til Veronica Maggio, så kanskje vi ses? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øya 2024Jack white var høydepunktet mitt i går. Ellers satte jeg pris på både 9 grader nord, Loyle Carner, Air og Delara. Så litt Hammok og Astrid S også. Men var ikke kjempe-engasjert i går. Og herredgud som skravla gikk i publikum! Det er første gang jeg har blitt skikkelig plaget av det.
![]() |
#18 |
flisespikker
|
![]() Sv: Øya 2024Gårsdagen ble bra for det aller meste, og det var fint at været ble såpass bra! Kaja Gunnufsen var fin, Wednesday var stas, Air var bra, Big Thief var veldig bra, Jack White syntes jeg var skuffende kjedelig, så vi dro etter en halvtime. Var dessuten i ganske dårlig form, og nå testet jeg akkurat positivt for covid, så da dropper jeg dagen i dag. Heldigvis var det ingenting jeg hadde supergledet meg til. (Håper jeg ikke smittet noen i går, men smitterisikoen utendørs er vel ganske liten.)
![]() |
#20 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Øya 2024Jeg likte både Big Thief og Jack White, men Air var veeeeeeldig langsomt. Jeg holdt faktisk på å duppe av stående.
![]() |
|
|