Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Beste treningstights?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-24, 13:05   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beste treningstights?

Jeg har omsider kommet godt i gang med å trene igjen etter en kneskade, og trenger å oppdatere treningstøyet mitt litt. Favorittightsen min (Casall) spjæret nylig i hele baksiden, og det var ikke en søm men en «sveising», så den kunne ikke fikses. Den var noen år gammel da.

Jeg vil gjerne ha en skikkelig god tights som er høy i livet og sitter godt, matt i stoffet, ikke gjennomsiktig, holder magen inne og former kroppen skikkelig fint , men IKKE noe scrunchiegreier i rumpa! Til å trene inne på senter.

Jeg har kjøpt en fra Rönisch som er god men som ikke perfekt, glad for forslag, for det er jo en tightsjungel uten like der ute. Og det burde være muligheter for å finne noe på salg nå?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-24, 13:11   #2
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste treningstights?

Likte også veldig godt Casall sine, men opplevde TO gonger at dei gjekk opp i liminga bak. Stas når du står med ryggen til ungane sine kompisar. Eller ikkje.

Eg har bytta ut mine med Balion sine. Høge i livet, godt hold. Trur det er desse:
https://balion.no/collections/irrepl...ing-tights-2-0

Gammel 26-12-24, 13:15   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, da blir det ikke Casall igjen!

Den så fin ut den du linket til der! Hvordan er den i størrelsen?

Gammel 26-12-24, 13:21   #4
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Jeg liker mine treningstights fra Bara Sportswear.

Ekstra pluss for meg er at de også har 7/8-dels beinlengde. De passer meg som full lengde.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-24, 13:28   #5
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Nike og Bumpro.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-24, 13:55   #6
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja, da blir det ikke Casall igjen!

Den så fin ut den du linket til der! Hvordan er den i størrelsen?

Eg brukar S i både Casall og Balion.

Gammel 26-12-24, 15:01   #7
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Denne fra Kari Traa er min favoritt. Har tre like. https://www.karitraa.com/no/no/julie...-tights-black/

Gammel 26-12-24, 15:56   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har mange fra BARA og liker de veldig godt. De sklir ikke ned, mange av de holder magen litt inne, og det er mange varianter å velge mellom.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-24, 17:09   #9
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har mange fra BARA og liker de veldig godt. De sklir ikke ned, mange av de holder magen litt inne, og det er mange varianter å velge mellom.

BARA var også bra, men eg likte ikkje lommene.

Gammel 26-12-24, 17:17   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

BARA var også bra, men eg likte ikkje lommene.

Jeg har både med og uten lommer på de jeg har. Og ulike typer lommer.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-24, 17:37   #11
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

LuluLemon er min favoritt. Nå på tilbud:
https://www.eu.lululemon.com/en-lu/p...62_color=49106

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-24, 18:08   #12
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

De liker jeg, også, men prisen er helt ublu, og det er kun ukurante størrelser og farger på salg noensinne.

I mer betalbar klasse er mine nye favoritter Helzt Competition tights som jeg synes egentlig er bedre enn Lululemon både i stoffet og i passformen.

Jeg liker minimalistiske tightser uten scrunch, glorete farger og mønstre, og uten lommer.

Gammel 26-12-24, 18:53   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg liker minimalistiske tightser uten scrunch, glorete farger og mønstre, og uten lommer.

Ja, jeg også. Det med lommer er kanskje ikke så viktig, men jeg trenger ikke lommer.

Gammel 26-12-24, 19:39   #14
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Denne fra Kari Traa er min favoritt. Har tre like. https://www.karitraa.com/no/no/julie...-tights-black/

+1 på disse. De sitter godt i livet og holder utrolig godt. Har 4 stykk som har vært i ukentlig rotasjon i mange år nå. Like fine og holder fasongen.

Gammel 26-12-24, 19:57   #15
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Takk for svar! Nå har jeg bestilt en Kari Traa og en Balion, krysser fingrene for at minst en av dem er perfekt for meg!

Gammel 26-12-24, 20:34   #16
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Dette er min favoritt. Høy i livet, sitter godt, ikke gjennomsiktig og finnes i flere farger https://www.helzt.com/products/w-com...-tights-balsam

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-24, 21:04   #17
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Den så også fin ut!

Gammel 26-12-24, 21:15   #18
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

De liker jeg, også, men prisen er helt ublu, og det er kun ukurante størrelser og farger på salg noensinne.

I mer betalbar klasse er mine nye favoritter Helzt Competition tights som jeg synes egentlig er bedre enn Lululemon både i stoffet og i passformen.

De skal jeg jamen prøve!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-24, 22:21   #19
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

De er min favoritt og.
Har ett par tre av de og liker godt at de har modeller som er korte i beina

Gammel 26-12-24, 22:27   #20
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Bara og Lululemon er mine mest brukte, og det en ti år gammel Nike epic lux. Har bestilt fra ICIW og aim’in nå på salg, de ser veldig klassisk ut og med høyt liv. Uten scrunch og rib.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:55.