Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Det ender med oss

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-24, 17:56   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ender med oss

Ja, ja … jeg har lest boka, og likte den bare sånn middels. Men når tenåringsdatter spør om vi kan gå på kino sammen, så svarer jeg alltid ja. Og så viser det seg at jeg bare liker filmen sånn middels også.

Det kan definitivt rettes kritikk mot hvordan hovedrolleinnehaver, Blake Lively, har utnyttet publisiteten i forbindelse med premieren.

Men så viser det seg at tenåringsdatter og jeg får masse gode samtaler om vold i nære relasjoner etterpå. Både om filmen, Marius Borg Høiby og folk vi kjenner (helt eller delvis). Og da kjenner jeg at det fullstendig var verdt både penger og tid. Så jeg vil allikevel komme med en varm anbefaling til dere som har unger i rett alder.

Og googling i etterkant viste meg at jeg slett ikke var alene om akkurat disse tankene: https://www.aftenposten.no/meninger/...m_medium=share

Gammel 29-08-24, 20:46   #2
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det ender med oss

Jeg irriterte meg over boka, seriøst, Lily Rose Bloom og største drøm er å åpne en blomsterbutikk? Men jeg ser verdien Ivar den er lettlest, enkel i språket og dermed når ut til unge og flere voksne, og det er bra siden den faktisk har vold i forhold som tema.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-24, 09:43   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke lest boken, men gikk på kino med ei som har lest den og vi syntes begge at filmen var middels. Hun likte boken bedre, ikke overraskende det. Jeg må si at jeg syntes at filmen tonet ned volden såpass mye at jeg synes den romantiserer den en smule, litt lettvint.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-24, 09:48   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leste boken etter varm anbefaling fra yngste, og syntes (med all velvilje) den var grei nok. Men vi fikk gode samtaler etterpå, og yngste har sett filmen 2 ganger med forskjellige venninnegjenger.

Eller sa Sara Sørheim det samme som HI i forrige ukes Aftenpodden: Middels film, men se den sammen med unge kvinner og ta den viktige samtalen etterpå.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-24, 10:47   #5
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk boken til bursdagen fra yngste i fjor, har ennå ikke lest den.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.