|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Det ender med ossJa, ja … jeg har lest boka, og likte den bare sånn middels. Men når tenåringsdatter spør om vi kan gå på kino sammen, så svarer jeg alltid ja. Og så viser det seg at jeg bare liker filmen sånn middels også.
![]() |
![]() |
#2 |
One of These Days
|
![]() Sv: Det ender med ossJeg irriterte meg over boka, seriøst, Lily Rose Bloom og største drøm er å åpne en blomsterbutikk? Men jeg ser verdien Ivar den er lettlest, enkel i språket og dermed når ut til unge og flere voksne, og det er bra siden den faktisk har vold i forhold som tema. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Det ender med ossJeg har ikke lest boken, men gikk på kino med ei som har lest den og vi syntes begge at filmen var middels. Hun likte boken bedre, ikke overraskende det. Jeg må si at jeg syntes at filmen tonet ned volden såpass mye at jeg synes den romantiserer den en smule, litt lettvint.
![]() |
#4 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Det ender med ossJeg leste boken etter varm anbefaling fra yngste, og syntes (med all velvilje) den var grei nok. Men vi fikk gode samtaler etterpå, og yngste har sett filmen 2 ganger med forskjellige venninnegjenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det ender med ossJeg fikk boken til bursdagen fra yngste i fjor, har ennå ikke lest den.
![]() |
![]() |
|
|