|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Salt in the rainbow
|
![]() Få tilbake tilbudspris?Jeg kjøpte en bukse på Lindex tidlig i våres, som satt som et skudd. Pga været har jeg ikke fått brukt den så mye, men etter Italiaferien var den i allefall ødelagt. Da hadde jeg brukt den kanskje 10 ganger tilsammen. Det var en linbukse, og stoffet gikk rett og slett nesten i oppløsning mellom beina.
![]() |
#3 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Få tilbake tilbudspris?Dete høres ikke vanlig ut. Lindex vet godt hva de har i kolleksjonen sin. Dersom du ønsket å bytte et ubrukt plagg kan de gjøre hva du vil, men her snakker vi reklamasjon. Kvittering er ikke påkrevet når det er åpenbart at plagget er kjøpt i butikken (eller kjeden). Mere detaljer finnes sikkert på Forbrukerombudets hjemmesider. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Få tilbake tilbudspris?
Hun kan jo ikke bevise at den ikke er kjøpt på salg. Om man skal kunne få tilbake full pris, så kan jo enhver løgner "ødelegge" et plagg kjøpt til 50 kr og gå tilbake og kreve 200.
![]() |
#6 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Få tilbake tilbudspris?jeg tror begrunnelsen de brukte var at de ikke kan vite om jeg kjøpte den til full pris eller tilbudspris. ser jo for så vidt den, men jeg kunne jo til og med fortelle dem hvilken mnd plagget kom ut i butikken, for det var da jeg kjøpte den...
![]() |
#7 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Få tilbake tilbudspris?Sorry, du har nok rett i det, Sitron. Tenkte ikke særlig langt der, jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
Nei, det er derfor jeg må skynde meg å ta patent på kvitteringskortet mitt.
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Få tilbake tilbudspris?Slik er det ja. Har min lille private boikott mot butikker jeg mener har dårlig kvalitet på klærne |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
Utskrift fra nettbank vil ikke vise hvilket plagg du har kjøpt.
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Få tilbake tilbudspris?Joda, men man kan jo kjøpe hva som helst på Lindex til 299.
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Få tilbake tilbudspris?Det er sant. Jeg har gjort det samme, men det var ved kjøp av goretexsko til en mye høyere pris.
![]() |
#17 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Få tilbake tilbudspris?Desverre er det nok sånn.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Få tilbake tilbudspris?Mange praktiserer at ved reklamasjon så får du full pris, men ved bytte etter at varen er kommet på salg, så får du salgspris om du ikke kan vise kvittering på at du har betalt annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Få tilbake tilbudspris?desverre er dette vanlig, men det er ikke noe gøy å stå i butikk og være nødt til å følge det |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|