Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Høst/vintermote

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-07, 23:11   #1
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Høst/vintermote

Hva er det som er in og som kommer av farger nå til høsten da?
:følgerikkemed:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 09:26   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høst/Vintermote

Mye sort og grått, blandet med knallfarger som rødt, klar grønn og gult

Gammel 12-08-07, 10:03   #3
MokkMokk

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Lilla vil visst bli hot. Sånn skikkelig advents-lilla.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 10:22   #4
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg vil nok satse på grått, sennepsgult, svart, mørk lilla og grønn (men ein meir naturleg grønn enn den grønfargen som var "in" i vår/sommar).

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 10:53   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer til å bruke farger jeg kler. Det er som regel mer kledelig enn å slavisk følge moten. Jeg kommer f.eks. ikke til å gå i lilla, under noen omstendigheter. Gult er ikke en farge jeg kler.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 10:54   #6
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Motefargene skifter så ofte at jeg bestandig har plagg liggende fra sist den og den fargen var in. Greier ikke å henge med i svingene her altså.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 13:31   #7
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg klarer ikke å henge med jeg heller, og kjøper plagg som kler meg. Men det er jo greit å følge littegranne med.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 16:57   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håper ikke det blir for mye beige og gult; det kler jeg elendig. Ellers er jeg uforbederlig: Når jeg kommer inn i en butikk, ser jeg meg raskt rundt, og så styrter jeg:
a) til stativene med grønt, turkis og svart, og/eller
b) til salgsstativene (der jeg så gransker klær i grønt, turkis og svart).

Det jeg ikke vil se mer av, er tights, klær med langt liv og klær uten liv.

Gammel 12-08-07, 20:25   #9
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grått ispedd knæsje fargar som lilla, raudt og klar blått er nok det eg kjem til å satse på. Og svart sjølsagt.

Gammel 12-08-07, 20:35   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høst/vintermote

Jeg driter virkelig i trender egentlig. Men kjøper plagg jeg liker. Nye plagg, som dermed ofte er trendy, men likevel ikke som ledd i en større plan på en måte. Og så må jeg kle dem. Derfor har jeg ikke miniskjørt (dog et par som går rettover kneet) eller slim jeans eller tubetopper eller halternecks eller jerseykjoler i skapet. Uaktuelt.

Jeg har aldri klart å tenke farger, eller mønstre (retro? geometrisk? etnisk) - men faller for så mye rart. MYE rart. Derfor blir det lett volum på klessamlingen også.

Og det med å bryte et konservativt antrekk med en "feil" og iøynefallende detalj har jeg gjort i mange år. Mine knallrøde lakkpumps fra Paul Smith har jeg hatt siden 2001 og de er ofte brukt som eneste fargeaksent til mang en "den lille sorte"-anledning. (Sko og vesker er ofte vel så effektive accessories som smykker!)

Det minner meg om at jeg skal inn og rydde i nevnte klesskap NÅ!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 20:38   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg driter virkelig i trender egentlig. Men kjøper plagg jeg liker. Nye plagg, som dermed ofte er trendy, men likevel ikke som ledd i en større plan på en måte. Og så må jeg kle dem.

Samme her. Gult og lilla bruker jeg ikke, uansett hvor trendy det blir. Men dette var vel egentlig en tråd om hva som er trendene for høsten, ikke hva vi personlig liker. Der er jeg litt blank, har ikke lest dameblader i det siste.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 20:41   #12
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Samme her. Gult og lilla bruker jeg ikke, uansett hvor trendy det blir.

Jeg kjøpte en nydelig liten skinnveske fra Fendi tidligere i sommer, og angrer VILT på at jeg ikke turde kjøpe den i sennepsgult skinn istedet for den safe, brune varianten jeg kjøpte. Feiget ut i siste liten. For sennepsgult er en kjempekul farge, men ikke pokker om jeg kler på meg noe i den fargen! Men som tilbehørsfarge er den kjempefin. *angrer*

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 20:48   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tilbehør er noe annet enn å få gult eller lilla opp mot ansiktet, selvfølgelig.

Gammel 12-08-07, 20:55   #14
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Tilbehør er noe annet enn å få gult eller lilla opp mot ansiktet, selvfølgelig.

Hvem kler lilla da? Jeg har nylig kjøpt meg tre lilla topper.
*smånervøs for å ha gjort et bomkjøp*

Gammel 12-08-07, 20:57   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lilla kan være så mangt! Jeg liker flere varianter av fargen godt, og bruker det gjerne opp mot ansiktet (og jeg er bleik).

Gammel 12-08-07, 20:58   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Det er mange som kler lilla kjempegodt, men jeg er ikke blant dem.

Gammel 12-08-07, 21:06   #17
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kler lilla.

Gammel 12-08-07, 21:06   #18
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

For øyeblikket har jeg på meg denne tunikaen:

Den har sort, sennepsgult og lilla i seg, så akkurat nå føler jeg meg veldig trendy. Brukte den med sort tights før idag, men så ble jeg litt frysen og hoppa inn i et par jeans istedet.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 21:19   #19
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nettopp kjøpt meg en lilla vest hos Risøe, flott!

Jeg liker lilla, sort, mørk grønn, grått og hvitt på vinteren. Gjerne rødt også.

Den petrolblå som har vært i vår/sommer følger også med over i vinter, ser jeg.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 22:48   #20
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg trodde at jeg ikke kledde grått (er fake guldblond), men nå kjøpte jeg en dønnlekker perlegrå silkegenser forleden, og med en hvit bluse under blir det veldig flott.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.