Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tights og tunikalengde

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-07, 21:10   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Spørsmål

Tights og tunikalengde

....

Sist redigert av MokkMokk : 04-02-13 kl 12:06.
MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 21:14   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tights og tunikalengde

Bilde?
Synes det er vanskelig å si før jeg har sett det. For korte tunikaer over tights, gjør at enkelte går å drar i tunikaen. Da får jeg litt strømpebukseassosiasjoner, at de har glemt å ta på buksa.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 21:18   #3
MokkMokk

MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Har ikke bilde. Gidder ikke gå og skifte og knipse og sånn nå.
Men tunikaen dekker altså rumpa helt når jeg står og går. Jeg drar ikke i den, den sitter pent på og trekker seg ikke oppover. Men det er ikke til å unngå at noe av baken vises om jeg bøyer meg eller tar høye kneløft og sånn. Er det greit? Stygt? Upassende?

Gammel 12-08-07, 21:22   #4
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hvis den stopper rett under rumpeballene synes jeg den er for kort.

Gammel 12-08-07, 21:23   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så lenge den ikke stoppe rett under rompeballene, så går det greit, syns jeg.

Gammel 12-08-07, 21:32   #6
MokkMokk

Standard

Hm. Tror den stopper rett under rumpeballene, ja. :sjekket i speilet nå:
Jammen godt jeg kun har vært hjemme idag da.

Gammel 12-08-07, 21:34   #7
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Hvis bena dine ikke er så alt for lange så går det sikkert bra.

Gammel 12-08-07, 21:35   #8
MokkMokk

Standard

Lange ben? Jeg?

Ingen fare for det.

Gammel 12-08-07, 21:41   #9
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det går bra. Er jo moderne det nå.. og du er jo slank nok til å kle det.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 23:05   #10
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg syns også at det blir for kort om rompeballane liksom vise når du bøye deg ned. :snerpe:

Gammel 12-08-07, 23:35   #11
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her i moderne Oslo så er det mange som går med bare thights og tskjorte.
Jeg kan opplyse om at jeg selv gikk med det sist det var moderne.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 23:42   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg kan opplyse om at jeg selv gikk med det sist det var moderne.

Jeg også, men det er 8 kilo siden. Den epoken har jeg lagt bak meg.

Gammel 13-08-07, 08:28   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Så lenge tunikaen dekker baken, lar jeg temperaturen ute styre tights lengden egentlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.