Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skikkelig gode hold in-strømpebukser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-21, 08:55   #1
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Skikkelig gode hold in-strømpebukser?

Ja, det trenger jeg!
Men finnes det? I god kvalitet med masse "hold in" over magen, og høye i livet uten at de er tre meter lange i bena. Jeg bruker str. 46/48 nedentil - korte og tjukke ben.

Finnes noe sånt?

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-21, 10:45   #2
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelig gode hold in-strømpebukser?

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Ja, det trenger jeg!
Men finnes det? I god kvalitet med masse "hold in" over magen, og høye i livet uten at de er tre meter lange i bena. Jeg bruker str. 46/48 nedentil - korte og tjukke ben.

Finnes noe sånt?

Spanx svarer til beskrivelsen, men de er dyre og ikke så lette å få tak i utenfor de største byene. Bestilles på nett i tilfelle.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-21, 13:06   #3
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Spanx svarer til beskrivelsen, men de er dyre og ikke så lette å få tak i utenfor de største byene. Bestilles på nett i tilfelle.

Takk for tips!
Ser Zalando har - men bare S, M, L osv. Hvordan er de i str.?

When tomorrow comes
Gammel 23-06-21, 13:23   #4
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Takk for tips!
Ser Zalando har - men bare S, M, L osv. Hvordan er de i str.?

Det skulle være størrelse A, B, C, D, E og F. Du bør nok ha D eller E.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-21, 13:26   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Lindex sine med "firm hold" er de beste, av de jeg har prøvd. Denne.

Gammel 23-06-21, 14:59   #6
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hva med noe slags hold-in undertøy i stedet så kan du bruke den strømpebuksen du vil?
Jeg har ingen erfaring med det selv så det kan jo være et dårlig forslag.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-21, 17:13   #7
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det skulle være størrelse A, B, C, D, E og F. Du bør nok ha D eller E.

Tusen takk!

When tomorrow comes
Gammel 23-06-21, 17:14   #8
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg synes Lindex sine med "firm hold" er de beste, av de jeg har prøvd. Denne.

Takk! Skal sjekkes

When tomorrow comes
Gammel 27-06-21, 00:18   #9
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Har du testet Snagtights? De har ikke veldig mye hold in, men de er virkelig behagelige!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-21, 07:40   #10
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Hva med noe slags hold-in undertøy i stedet så kan du bruke den strømpebuksen du vil? .

Det foretrekker jeg. Jeg kjøpte en slags shorts på en undertøysbutikk som jeg tar på meg oppå strømpebuksen, den går helt opp til under BH-en, slik at den holder inne både over rompa og hele livet. Det blir veldig dyrt å kjøpe ordentlige hold in-strømpebukser, som jo går fort i stykker. Mye bedre å investere i en slik shorts som ikke har tynne ben som kan få hull. Min er sikkert 10 år gammel, koster en tusenlapp vil jeg tro.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-21, 08:16   #11
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Det foretrekker jeg. Jeg kjøpte en slags shorts på en undertøysbutikk som jeg tar på meg oppå strømpebuksen, den går helt opp til under BH-en, slik at den holder inne både over rompa og hele livet. Det blir veldig dyrt å kjøpe ordentlige hold in-strømpebukser, som jo går fort i stykker. Mye bedre å investere i en slik shorts som ikke har tynne ben som kan få hull. Min er sikkert 10 år gammel, koster en tusenlapp vil jeg tro.

Veldig enig! Jeg har en fra Spanx og den funker supert(og er forholdsvis behagelig) etter mange år.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.