|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fornye kjøkkenet. Hvilken benkeplate, knotter og farge vegg?90 tallskjøkken. Helt glatt hvitt, superenkelt. Skal male flisene under i hvitt tenkte jeg, bytte benkeplate og bytte knottene og male veggene.
![]() |
#2 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Fornye kjøkkenet. Hvilken benkeplate, knotter og farge vegg?Hvis du liker retro - du kan få benkeplate laminat i sånn 50/60-talls respatex-bord-mønster. Sånn hvitt med lysegrå criss-cross. Blir diskret og fint. Prøvde å finne på nett, fant på Drømmekjøkkenet, men det er ikke der jeg har plata fra, det må være typ ikea/maxbo/montér. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Sv: Fornye kjøkkenet. Hvilken benkeplate, knotter og farge vegg?Takk. Respateksvarianten har vi hatt i 10 år der jeg flytter fra, så må ha noe nytt, selv om jeg liker den. En maler er bestilt til å male flisene. Veggene er så små at det er ikke plass til pynt.
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Fornye kjøkkenet. Hvilken benkeplate, knotter og farge vegg?Tapet er vanskelig alene, men greit om man er to. (Synes jeg)
![]() |
#5 |
![]() Sv: Fornye kjøkkenet. Hvilken benkeplate, knotter og farge vegg?Glad for alle innspill. Ser at lærreim er in i tiden!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Fornye kjøkkenet. Hvilken benkeplate, knotter og farge vegg?Lærreimer får du på Ikea.
![]() |
#7 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Fornye kjøkkenet. Hvilken benkeplate, knotter og farge vegg?Kunne hatt godt av en makeover, mitt kjøkken også. Men på det nivået du beskriver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
heimføing
|
![]() Sv: Fornye kjøkkenet. Hvilken benkeplate, knotter og farge vegg?Hvilke knotter er det nå? Hvis det er nittitalls furuknotter, så blir det stor forandring bare å bytte dem til noe annet. Tror jeg kjøpte dem på Biltema den gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Fornye kjøkkenet. Hvilken benkeplate, knotter og farge vegg?Det er hvite knotter med en sølvdott inni. De har dem fremdeles på IKEA.
![]() |
|
|