|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Verdens beste danske julekokebok?I sommer spiste jeg noen dejlige vaniljekranse i Den gamle by i Aarhus, og fikk for meg at årets mat-tema i julen skal være mer dansk.
Sist redigert av Tallulah : 06-10-19 kl 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Verdens beste danske julekokebok?Svarer absolutt ikke på spørsmålet sånn egentlig, men jeg elsker denne boken i samme gate. Har imidlertid svensk forfatter og går vel mer på svenske tradisjoner med åååå for en herlig og julete og kosete bok å bla i om høsten og vinteren for å bli inspirert til å prøve tradisjonsrike, men likevel nye oppskrifter, pynteideer og annet. https://bokelskere.no/bok/vinterens-...mstene/149149/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Verdens beste danske julekokebok?Jeg har ikke lest denne boka, men har sans for Camilla Plums TV-programmer, og hun har ei julebok med dansk tradisjonsmat som heter Jul.
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Verdens beste danske julekokebok?
Takk for tips, jeg skal absolutt sjekke den ut, til tross for at den er svensk.
Takk for tips, jeg skal se på den! Jeg kjenner ikke til henne. Kanskje jeg må få fatt i noen danske julematprogrammer?
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Verdens beste danske julekokebok?
Samme her! Bruker den hvert år, og alt jeg har laget derfra er så godt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Verdens beste danske julekokebok? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Verdens beste danske julekokebok?Denne fra brødrene Price, kanskje? http://https://www.saxo.com/dk/jeg-glaeder-mig-i-denne-tid-jul-hos-brdr-price_adam-price-james-price_epub_9788711325834
![]() |
#10 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Verdens beste danske julekokebok?Jeg liker så godt matprogrammene deres på TV. De er så lune og fine og absolutt mest opptatt av tradisjoner og at ting skal smake godt.
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Verdens beste danske julekokebok?Jeg liker også godt Mette B, Camilla Plum og de der brødrene. I det hele tatt er det mye hyggelig matlagning på dansk TV. Min eldste er i Danmark nå, og jeg har bedt henne sjekke Bilka. Det er utopi å tro at hun kommer til å gå i en vanlig bokhandel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Verdens beste danske julekokebok?Jeg kan spørre min danske tante, eller moster om du vil, om hennes tips til kokebok, om du ikke har landet helt ennå.
![]() |
#17 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Verdens beste danske julekokebok?Denne kanskje?
![]() |
#18 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Verdens beste danske julekokebok?En av disse to danske er utsolgt fra forlaget. Datteren min spurte både på Bilka og i bokhandel. Vet dessverre ikke hvilken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Verdens beste danske julekokebok?Rettelse. Begge var utsolgt. Men «Jeg glæder mig i denne tid» går an å bestille på nettet, sier hun. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|