|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Vinterjakke til dameJeg trenger en ny vinterjakke til hverdags.
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterjakke til dameJeg er kjempefornøyd med min halvlange Peak Performance dunjakke. Den er nesten kåpe på meg da siden jeg er 164. Fin, smal, med hette og innsvingt.
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Vinterjakke til dameTakk for svar. Tror jeg må ha en som er vannavvisende, men jeg må rett og slett gå rundt i butikker og prøve tror jeg. Men føler jeg har vært mange steder allerede uten å finne noe som har falt i smak.
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vinterjakke til dameJeg var med en niese på jakkekjøp nå nettopp, og hun kjøpte en Svea Miss Lee parkas, og den er jeg ørlite misunnelig på.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterjakke til dameDe har Svea jakker på outlet’n i Vestby, hvis du er forbi der noen gang. De heter visst Oslo Fashion Outlet nå da, uten at det ligger nærmere Oslo enn det gjorde før.
![]() |
|
|