|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fornøyd
|
![]() KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikiniOverskriften her sto på forsiden av denne ukens KK. Flott, tenkte jeg, her kan jeg få tips til hva slags bikini som vil kle min postgravide kropp. Jeg snappet med meg bladet i kassekøen, og åpnet det ikke før jeg kom hjem. Snakk om å føle seg snytt! Over 8 sider var det avbildet 12 ulike bikinier i pris fra 840,- til 2025,- (Modellene var selvslagt superslanke). Ingen steder i artikkelen finnes informasjon om hva slags bikini som passer ulike kroppsfasonger. De eneste tipsene går på hvordan en unngår hvite striper (stroppeløst, så klart), hvordan få ekstra former og løft (innlegg, bøyle og push-up), og til slutt tipset om at perler, glass og glitter gir en glamorøs look. Skikkelig informativt, altså.
![]() |
#2 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikini.Forventet du noe annet? :synes KK er et møkkablad:
![]() |
#5 |
Fornøyd
|
![]() Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikini.
Jeg synes også at KK i utgangspunktet er et møkkablad (det har blitt verre og verre med åra), men dessverre hender det at jeg kjøper det. Dum som jeg er blir jeg lurt av forsidene, også denne gangen. Jeg trodde altså at jeg skulle kunne finne litt om hva slags bikini som passer ulike kroppsfasonger.
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikini.KK er håpløs på dette med kroppsbilde.
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikini.Det var vel KK som hadde en reportasje om å velge riktige klær i forskjellige størrelser også. Der var 36 og 38 omtalt som de størrelsene der man kunne velge og vrake i det meste, mens når man kom opp i 40 ble det veldig mye snakk om "skjule", "litt stor" osv. I 42 hørtes det ut som man virkelig var overvektig. Angrer nesten på jeg ikke tok vare på den artikkelen for å kunne sitere fra den, for det var virkelig så dumt. Men det var nok bare et blad jeg leste hos frisøren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikini.Bikinitips fra KK er ikke noe for meg. Hvorfor komme med bikiniråd til folk som ikke trenger det? I år fant jeg meg heller en skikkelig undertøysbutikk og fikk hjelp. Damen der tryllet fram en bikini som nesten passet i puppene og over babymagehenget. Ikke lett med en pupp i G og en i H-cup. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikiniKK har ved flere tilfeller omtalt damer som bruker str. 40 som "personer som bør passe vekten". Jeg vurderer boikott.
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikini
Send en mail til KK er mitt forslag!
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikiniKanskje vi burde sende en link med denne tråden til sjefsredaktøren i KK? Eller de mener kanskje at vi ikke er målgruppen deres?
![]() |
![]() |
#15 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikiniKjøpte bladet Kamille igår på jobb, jeg kjøpte den kun pga bikini repotasjen.
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg mente det egentlig som et idiot-spørsmål. Selvfølgelig er vi i målgruppen, men jeg vet sannerlig ikke slik som de til tider formulerer seg.
![]() |
![]() |
#17 |
kamerat
|
![]() |
#19 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikiniDet er nok ikke bar du som føler slik, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikiniJeg har forresten enda ikke fått meg til å fortelle svigermor at hun heretter får gi KK-ene sine til noen andre. Selv ikke da vi sammen drakk vin som om det skulle vært vann på torsdag under en særdeles hyggelig grillkveld på verandaen her, passet det å nevne bladene. Sist redigert av Fruktflua : 01-07-07 kl 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|