|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Gode lydbøker på engelskJeg vil ha tips til gode lydbøker på engelsk. Gjerne Science Fiction eller Fantasy, men det viktigste er at det er en god forteller, som er behagelig å høre på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode lydbøker på engelskSøk opp Richard Armitage
![]() |
![]() |
#3 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Gode lydbøker på engelskJeg liker Steven Pacey som forteller. For eksempel bøkene til Joe Abercrombie, The Blade Itself er første bok i en fin serie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
villende
|
![]() Sv: Gode lydbøker på engelsk
De har jeg lest OG sett sesong en og to av serien, pluss lest den fjerde boka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Gode lydbøker på engelskJeg skulle inn for å anbefale Rothfuss i Audible-appen, men da er vi jo ikke noe lenger.
![]() |
#6 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Gode lydbøker på engelsk
Siden du allerede har hørt Rythm of War regner jeg med at du har kastet det på resten av Stomrlight Archive! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
villende
|
![]() Sv: Gode lydbøker på engelskOi, her fulgte jeg ikke opp, ser jeg. Jeg er ikke spesielt begeistret for biografier Bobbelur. Det jeg har gjort er å rett og slett gå tilbake til en del av bøkene som fikk meg hektet på fantasy-genren da jeg var tenåring. Nå har jeg nettopp hørt ferdig «Daughter of the Empire» av Raymond E. Feist og Janny Wurts, og jeg er like begeistret etter å ha hørt på boken, som jeg var da jeg leste den for nesten 30 år siden. Jeg skal høre på de to andre bøkene i trilogien, og har også lastet ned «Magician» av Raymond E. Feist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Gode lydbøker på engelskForresten - The Quatum Thief! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Gode lydbøker på engelskHar du lest Rivers of London-serien til Ben Aaronovich? Jeg eeeelsker Kobna Holdbrook-Smith som leser, og bøkene er nydelig urban fantasy.
![]() |
#11 |
villende
|
![]() Sv: Gode lydbøker på engelskRivers of London-serien er veldig fin, men ikke fin nok til å høre på nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|