Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg fant, jeg fant - en butikk med normale størrelser!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-07, 11:21   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Stort smil

Jeg fant, jeg fant - en butikk med normale størrelser!

Jeg vil bare få anbefale en butikk-kjede for alle oss som har problemer med å komme inn i klærne fra Vero Moda og Bik Bok:

Pop In!

På tirsdag var jeg i Alta på shopping, min venninne fra Oslo var på besøk og ville kjøpe forsinket bursdagsgave til meg, så vi dro avgårde på roadtrip.
Og gave ble det!

Etter å ha frustrert oss gjennom Kappahl, Lindex og B-Young, ruslet vi inn på Pop In.

Og gjett om jeg gjorde store øyne:
Ikke bare var det godt utvalg i flotte klær til fornuftige priser, det var faktisk normale størrelser for folk med hofter og lår - og pupper! - helt uten at klærne så mye som minnet om tomannsteltet til naboen!

Jeg, som har så store problemer med å finne fine trange jeans som sitter som de skal, kom ut igjen med to.
Og det gjorde mye for selvfølelsen at jeg faktisk måtte ned i størrelse medium før de satt bra!

Jeg prøvde også en kjole jeg faktisk fikk mine E-cup-pupper oppi uten at de ble klemt flate og uten at det gikk utover passformen for resten av kjolen.
Kjøpte ikke den, for jeg så veldig gravid ut i den rosa chiffonsaken med empireliv.
Men den passet i det minste!

Så nå vet dere det...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.