Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor "ille" syns du fiskebeinstrie på vegger er på barnerom?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-16, 19:28   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hvor "ille" syns du fiskebeinstrie på vegger er på barnerom?

Vi skal pusse opp tre barnerom som ligger i samme etasje. Vi skal bygge lett om (flytte noen dører bare), male ubehandlet paneltak hvitt og male vegger.

Veggene har fiskebeinstrie. Ikke den aller styggeste typen (den har vi nemlig i stuen ), men pent er det jo ikke. Nå lurer jeg på om vi skal droppe helsparkling av vegger fordi det blir så dyrt, tar lengre tid, støver noe voldsomt etc.

Rammebetingelser:
1)Vi har ikke anledning til å gøre noe selv
2) Vi pusser opp med faktura. Ink mva blir det ca 450 kr i timen og det kommer til å gå med en anseelig mengde timer for å gjøre veggjobben.
3) Vi skal kanskje (50 % sannsynlig) flytte i løpet av noen år hvis drømmehuset kommer for salg i det lille geografisk avgrensede området det er aktuelt å bo i.

Spørsmål til dere :
Hvor ille syns dere fiskebeinstrie malt i pene farger er på soverom til barn/ ungdommer? Hvis dere var på visning i et slikt hus; ville dere tenkt at aj aj dette er et oppussingsobjekt, og hva for noen tullinger har pusset alle andre flater men ikke tatt disse veggene?

Jeg kjenner at jeg ikke bryr meg så mye om veggene på disse rommene, men er opptatt av om det vil påvirke hva eventuelle visningsgjengere tenker omkring at "her kan vi jo flytte rett inn" eller "oj, her må vi pusse opp gitt".

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:44.